• Mamahanna

Slempropp med blod= nära??

Hej
    Min slempropp gick i förmiddags och jag har hört att för att slemproppen ska dra igång nått så måste den vara blodblandad vilket inte min var?? stämmer det eller finns det ni som slemproppen sett ut som en stor fet snorlobba och ändå kommit igång hyfsat snart? kram

• Svar på tråden Slempropp med blod= nära??
  • Southern Belle

Nar min slempropp gick sa var den forst inte blodblandad. Senare under dagen kom det mer och mer och da var det lite blodstrimmor i det. Jag upptackte det pa fredagmorgonen och pa lordagen satte forlossningen igang!

Lycka till!

• Alvi

Min slempropp var som en stor genomskinlig snorlobba, och Lilja föddes två timmar senare...

• UllenK

Min släppte med en hel del blod, ca 1-2dl och 15timmar senare är Nina född Lycka till

• LovleyMamma

Hur märker man att det är slemproppen om den inte är blodblandad?
    Blir det som en snorkråka i trosan?

• Mamahanna

rexxa-ja den e inte trevlig..blä..äcklig verkligen! Känner lite svag mensvärk nu å då men det är nog bara önske tänk! kram

• Trollet 78

hmm, om det verkligen var så att om slemproppen gått så sätter förlossningen igång isf skulle jag fött redan men det har jag inte. min gick i söndags- blodblandad men inte har jag fött än....

• Mickis74

Min var genomskinlig med en liten rosa strimma i....tog 2.5 vecka innan dottern kom.

Svar på tråden Slempropp med blod= nära??