• AgatonsMamma

Dubbel dos av Pergo!

Ska börja på min tredje behandling av provera+pergo efter att inte har haft någon ÄL på de två sista ggr, pergo kommer jag ta om några veckor och då blir det dubbel dos av den.
    Är det någon som har/haft svårt att bli med barn, men som har blivit med barn efter dubbel dos av pergo?

• Svar på tråden Dubbel dos av Pergo!
  • Meja1

japp! jag fick ingen äl på enkel, men blev gravid på första dubbelkuren.

Äter nu pergo igen för syskonförsök. har nte fått nån äl nu heller på enkel och inen mens och inget plus..så ska nu vänta in den för att börja dubbelkur. hoppas du får äl nu" lycka till!
  • AgatonsMamma

Hur många kurer tog du på enkel innan du blev satt på dubbelkur?
    I början så tyckte jag att pergo verkade vara en mirakel kur om man hade/har svårt att få ÄL, men nu har jag insett att det kanske inte är någon mirakel kur så, men det är ju upp till var och en hur man anser om de.
    Tackar så mycket, och lycka till ni med

• Jessanpessan

Jag fick ingen äl på enkel, Blev gravid på andra dubbelkuren! :)
    Lycka till!

• pco

jag började med min första dubbeldos idag..så vi får hålla tummarna för oss att det ska funka..

Lycka till!!

• AgatonsMamma

Då kanske det finns en chans för mig med på dubbelkur, man kan ju alltid hoppas:)
    Lycka till pco

• pco

klart att det finns en chans för dig också =) hoppas att vi alla klarar oss igenom allt slit som vi gör och lyckas någongång. har du pco? hur gick det för dig på enkeldosen? fick du äl men blev bara inte gravid eller fick du ingen ÄL? det fick inte jag.

Lycka till du med agatonsmamma

• AgatonsMamma

Jag åt enkeldos 2 ggr, men fick ingen ÄL på någon utav dem. Den 10/8 börjar jag på dubbeldos och ska lämna blodprov på den 23:e dagen och den 25:e dagen.
    Vad jag vet så har jag inte pco, men man kanske kan få det undersökt:s

• pco

okej då förstår jag..men de borde kanske kolla upp vad det är som inte stämmer.vet du om du har några cystor? d brukar ligga i ett typiskt pärlbands mönster. Jag har det och det är de som gör att jag inte har egen äl så jag får käka prego.
    hoppas att du får veta vad allt detta beror på och så ska jag hålla tummarna för att det ska gå vägen för dig vid nästa kur

• AgatonsMamma

Jag kanske ska ta och beställa en tid i morgon och kolla om det är de, det beror på.
    Tack så mycket och jag ska hålla tummarna för dig/er

• pco

ja gör det så du får veta iaf vad det beror på. så får vi sen kämpa vidare tillsammans =)

• AgatonsMamma

Det tycker jag! Men du måste berätta hur det gick för dig sedan efter att du har ätit pergo m.m:)

• pco

självklart=) lycka till o kämpa på..

tänk såhär..d barnen som tar längst tid att göra..de blir de finaste=)

Svar på tråden Dubbel dos av Pergo!