• Madaluha

Någon som provat disney glassmaskin samt sockervaddsamaskin?

Är väldigt sugen på att köpa disneys glassamaskin men undrar om någon har provat den och om den i så fall var bra och hur den fungerar?
    Likaså sockervaddsmaskinen.

Tack på förhand!

Rebecka.

• Svar på tråden Någon som provat disney glassmaskin samt sockervaddsamaskin?
  • Selphi

Har för mig att jag har läst om den i ett test av glassmaskiner på nätet. Med STOR reservation för att jag minns fel, kan det ha varit i ICA Kuriren....? Googla!

• Madaluha

Tack för tipset! Har dock redan googlat så ögona går i kors Hittar dock inte någon info om denna glassmaskin annatt än det som står på försäljares sidor
    Vill inte köpa grisen i säcken så mitt hopp står nu till att någon med erfarenhet av dessa kan tipsa

• Madaluha

Tack, hade hittat det men klickade inte på länken då jag inte trodde att disneys glassmaskin fanns med i det testet!
    Förvirrad antar jag, tack igen!

• Pochahontas

Jag hoppas verkligen den är bra, för jag har just idag varit och hämtat ut en Disney glassmaskin som sonen ska få när han fyller år den 13e.

Han är laktosintollerant, så jag tänkte det kunde vara en bra present för att liksom öka utbudet på glass något. Det är ju ganska begränsat med smaker när man inte kan äta laktos.

Använd Google, för sjutton!!! www.google.se
  • k girl
    Pochahontas skrev 2009-07-30 16:31:29 följande:
    Jag hoppas verkligen den är bra, för jag har just idag varit och hämtat ut en Disney glassmaskin som sonen ska få när han fyller år den 13e.Han är laktosintollerant, så jag tänkte det kunde vara en bra present för att liksom öka utbudet på glass något. Det är ju ganska begränsat med smaker när man inte kan äta laktos.
    Jag är laktosintolerant och älskar glass och en glassmaskin är bland det bästa jag har köpt. Vi gör all glass hemma nu, det blir mycket godare.
  • Madaluha

Den fick ju inte toppomdöme i testet men jag hoppas den är bra ändå. Är nu inne på aningen Philipsen eller en Krups som båda fick bättre reslutat. Tror att vi kommer att bli mycket nöjda med att göra egen glass, har hört mycket gott om det.

Ingen som testat sockervaddsmaskinen?

• k girl
    Madaluha skrev 2009-07-30 17:11:17 följande:
    Den fick ju inte toppomdöme i testet men jag hoppas den är bra ändå. Är nu inne på aningen Philipsen eller en Krups som båda fick bättre reslutat. Tror att vi kommer att bli mycket nöjda med att göra egen glass, har hört mycket gott om det.Ingen som testat sockervaddsmaskinen?
    Vi har philipsen och är jättenöjda med den.
  • Selphi

Vi har också philipsen och är jättenöjda. Svärföräldrarna har också philips à la 80-talet och den funkar fortfarande! (Den ser likadan ut bara annan färg). Tips är att köpa ett extra kylblock om man vill göra mycket glass samtidigt.

Svar på tråden Någon som provat disney glassmaskin samt sockervaddsamaskin?