• Anonym (sexy mama)

Något par som har haft sex med ett annat par?

Min sambo vill att vi ska träffa ett annat par för sex, lite ormgrops stuket säger han.
    Jag skulle tycka det var spännande men känner att jag inte vet hur jag kommer att reagera på att se honom med en annan tjej.
    Hur har ni som gjort det upplevt det?

• Svar på tråden Något par som har haft sex med ett annat par?
  • Anonym

Jag och min sambo har alltid skojat om att vi ska ha en hemlig swingers klubb här när vi blir äldre, och jag skulle på ngt vis kunna tänka mig att släppa in fler personer i vårat sexliv i framtiden.

men precis som du så har jag jättesvårt att föreställa mig honom med en annan kvinna, kommer jag att kunna hantera det om det väl blir av?

• Anonym (sexy mama)

Jag är rädd att jag sen kommer ha svårt att ha sex med honom.
    Sen kommer jag att jämföra mig med henne, om hon är snyggare än mig, smalare, BÄTTRE?!

• Anonym
    Anonym (sexy mama) skrev 2009-07-30 19:59:50 följande:
    Jag är rädd att jag sen kommer ha svårt att ha sex med honom.Sen kommer jag att jämföra mig med henne, om hon är snyggare än mig, smalare, BÄTTRE?!
    Nja, det där med utseendet kommer jag nog inte tänka så mkt på, men tanken på att hon kanske skulle vara fan så mycket skönare än jag skulle ju svida lite.
    Menå andra sidan så är det ju samma sak för männen.

Tror det är as viktigt att man pratat om ALLT inför ngt sånt här, vad som är ok, vad som inte är ok, Vad man är orolig inför, ev stopp ord mm
  • Anonym

funderar oxå över sånt.. vi har blivit riktigt sugna på att förverkliga denna fantasi ;) Men hur gör man för att hitta ett annat par?

• linjes

Ja vi har sex med andra par

• Anonym (kille)
    Anonym skrev 2009-07-30 21:01:12 följande:
    funderar oxå över sånt.. vi har blivit riktigt sugna på att förverkliga denna fantasi ;) Men hur gör man för att hitta ett annat par?
    Finns www sidor som riktar sig mot det du/ni söker.

Mitt tips är att ni inte ger er in på det förens ni totalt litar på varandra och inte har
    "Jag är rädd att jag sen kommer ha svårt att ha sex med honom.
    Sen kommer jag att jämföra mig med henne, om hon är snyggare än mig, smalare, BÄTTRE?!" tankar. Sånt måste släppas innan.
    Kan någon av er i förhållandet inte släppa det så är det lika bra att behålla det som en fantasi (oftast bättre än IRL).
  • Anonym (malmö)

vi hade sex med ett annat par 2-3 ggr, som är nära vänner till oss. det är lite underligt nu tycker jag för nu vill jag verkligen inte ha det fler gånger. känns helt fel.
    har inte blivit konstig vänskap mellan oss, inte alls, men däremot känns det som jag alltid är på helspänn typ när vi druckit lite vin i soffan. för jag är rädd att de ska ta initiativ igen....känner inte för det.
    så mitt tips är att ta ett okänt par! eller på en klubb.
    men själva sexet kan jag verkligen rekommendera, var häftigt. och välj en tjej du inte känner dig svartis på.....så behöver du inte tänka på sånt som att hon är snyggare, smalare osv

• Anonym

ska man bara ta någon som vill eller lära känna den/de andra?

• Anonym (malmö)
    Anonym skrev 2009-07-30 21:06:49 följande:
    ska man bara ta någon som vill eller lära känna den/de andra?
    mitt tips är att antingen ta vänner (som det är möjligt att göra en sån här sak med utan att det blir konstigt), eller ett par på en swingersklubb(du behöver aldrig umgås med dem igen)
    nånting mittimellan (typ man träffats 2 ggr genom internet) blir nog inte bra
  • Anonym

ni som svarat i tråden och haft sex med andra par, delade ni upp er så att ni bara bytte partner eller hade alla fyra sex tillsammans, en fyrkant alltså?

Svar på tråden Något par som har haft sex med ett annat par?