-
-
Svar på tråden Vart i Göteborg gjorde ni Kub test?
-
puff
-
?Ingen
-
Ska göra testet på Mama Mia på Carlanderska på onsdag, så jag har inga erfarenheter än....
-
Barnmorskegruppen.
-
Nöjd? var dom duktiga där?Mulle Meck skrev 2009-07-31 14:25:44 följande:Barnmorskegruppen.
-
Jag är över 35 och då får man göra gratis kub på Östra.
Jag gjorde däremot könsultraljud på MamaMia och då gick de även igenom alla organ och gjorde tillväxtultraljud och var mycket mer noggranna än vad jag hört att de är på Barnmorskegruppen. Dessutom var det billigare på MamaMia. -
på kub är det samma pris, jag har hört olika, har inte fått tag i dom på mammamia så nu anmälde jag mig nyss på BMG sida, var ju lite dumt om dom inte är lika bra..
-
Skriv gärna här sedan om du vill:)Mison skrev 2009-07-31 14:10:43 följande:Ska göra testet på Mama Mia på Carlanderska på onsdag, så jag har inga erfarenheter än....
-
Hej!
Jag var mycket nöjd med deras KUB test samt att dom gjorde en grundlig undersökning av bebis i magen. Lycka till!
sesssan skrev 2009-07-31 20:35:11 följande:Nöjd? var dom duktiga där? -
Det var kanon! Var där i lite drygt en timme och de var superproffsiga på alla sätt., och jättetrevliga. Fick bra siffror oxå så det var ju såklart skönt
!
Synd att MVC där kostar pengar annars hade jag gärna gått där!