Lider du oxå av Dödsångest????
Jag får verkligen PanikÅngestAttack när jag tänker på att jag ska dö nån gång....
Det är en vidrig känsla som förstör mitt liv & jag vet inte hur jag ska bli av med den....
Förr var den så kraftig att om jag tex. låg i sängen när attacken kom, så stod jag plötsligt mitt på golver & bara skrek utan att veta hur jag kom dit...
Har haft det så här sen jag var 5 år & det var lika illa då, det var liksom en inre röst som sa Du Ska Dö, Du Ska Dö, Du Ska Dö...
Det skedde till 99% då jag lagt mig & redan då (när jag var så liten) flög jag upp ur sängen & nerför trappen & bara vrålade av Ångest...
Det hände att mamma fick skaka om mig för att lugna ner mig...
Nu är jag 38 & känner fortfarande likadant men jag har lärt mig att behärska mina attacker så att de inte tar sig samma uttryck men känslorna är dock desamma ....
Har tänkt att det är bättre att dö NU (ta livet av mig så jag slipper att gå & vara skräckslagen & ha panikångest resten av livet)
ÄR JAG TOTALT ENSAM OM DESSA KÄNSLOR????
Jag lider verkligen av detta & jag tänker på det nästan varje dag..
och då menar jag verkligen nästan varje dag.
I perioder så har jag tänkt/känt att: varför ska jag köpa tex. ett smycke, inredning till hemmet, snygga kläder osv.? jag ska ju ändå dö....
Jag tappar lusten till/för allt: varför ska jag göra ditten eller datten, jag ska ju ändå dö så då tjänar det ingenting till ändå....
Har frågat Massor av människor men ingen verkar ha mitt Problem....
Finns det någon som har seriösa tips & råd om hur man tar sig ur detta Helvitiska Tillstånd så tas de tacksamt emot....