• Mamma Marina

Någon som köpt vagn från Baby Expo Factory Outlet

Har sett en 3-1 vagn där som skulle passa oss men har inte hittat så mycket om dom på nätet. Någon som har erfarenhet här av dom kanske?
    Kanske t o m har en City Jet 3-1?

• Svar på tråden Någon som köpt vagn från Baby Expo Factory Outlet
  • Zelmilainen

har du nån länk?

Vill ha bebis nuuu!!!
  • blinkalilla

Är det den i Sollentuna du menar??

• Mamma Marina
    blinkalilla skrev 2009-08-01 14:49:52 följande:
    Är det den i Sollentuna du menar??
    Ja, precis den i Sollentuna.
  • blinkalilla

Jag var på två olika "företag" i sollentuna en av dem var baby expo factory outlet.
    Vagnarna var väl sisådär, istället för den där 3 i1 vagnen som jag också hade spanat in så var en duovagn som de har mycket bättre.
    Jag köpte ingen vagn hos varken den ena eller den andra då dessa "företagare" var så på en hela tiden och var nästan oförskämda. Dessutom snackade dessa två företagare skit om varandra.
    Fick känslan av att kvaliten inte var den bästa heller på vagnarna.
    Köpte en begagnad emmaljunga duo och jag är glad att jag inte föll för frestelsen att köpa nån av de vagnarna som dessa företagare hade.
    MEN jag tycker att du ändå ska åka och kika på vagnarna så att du också får din egen uppfattning.

• Mamma Marina
    stephanie skrev 2009-08-27 01:01:00 följande:
    mamma marina har du varit inne och tittat på vagnarna än?
    Vi har varit ut till han som säljer vagnen som vi sett på hemsidan. Han har alla vagnar hemma hos sig i källaren, fick klämma lite på vagnen vi va intresserade utav men dock fanns det inte rätt hjul till vagnen så han tog några från en annan som inte satt fast så jag kunde tyvärr inte avgöra hur pass stabil den verkade. Kändes lite oseriöst om jag ska säga vad jag tycker. Det va inte direkt någon ordning där nere på grejerna utan allt stod och låg huller om buller.
  • Asereht

Vi var där och kollade när vi väntade tvåan men vi hadnlade inte där. Otroligt gåpåig snubbe som hade stället och han babblade i ett om alla de stora tillverkarna och hur dåliga de var att ha att göra med istället för att visa hur bra hans vagnar var. Tycker de ger ett läskigt oseriöst intryck och han försäljningsmetod var otroligt låg.

Dessutom vet jag flera som haft problem med vagnar därifrån. Nä, tummen ner säger vi iaf!

♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Bulans Mamma ♥    Min pyssliga blogg: stickig.blogspot.com
  • JWM

köp en bra beg på blocket istället!

• allis

Vi var och tittade på vagnarna härom veckan och kvaliteten verkade faktiskt fantastisk. Otroligt snygga och vältillverkade vagnar med många smarta detaljer. Kändes riktigt stabil!
    Samtidigt var snubben utan tvekan väldigt märklig. Det var kaos där vagnarna fanns, i en vanlig villa. (Men som att han skulle vara enda konstiga säljaren i världen.)
    Vi har inte bestämt oss för vad vi ska köpa men gillade city jeten väldigt mycket. Till och med min kräsna sambo tyckte att den var grym.
    Det är värt att se vagnen. Utan tvekan. Jag tror ärligt talat att det är ett bra köp men vi har som sagt inte bestämt oss ännu. Våra andra två alternativ är dubbelt så dyra.
    Några frågor? Ställ dem gärna här - eller på all_is_taken@yahoo.se
    Hälsar
    Allis!

• johsjo

ja g har köpt en city jet, och känner mig än så länge supernöjd. Har dock inte fått barn än, men de som har barn och som har fått se den, har bara positivt att säga.

Hur försäljaren är känns för mig inte så viktigt, eftersom man träffar den en till två gånger. Bättre att kolla vagnen och bedöma den,
    ¨

• Zelmilainen

jag hade mailkontakt och otrevilgare säljare som vägrar svara på frågor har jag aldrig mött. så för min del gick vagnen bort där även om jag först var intresserad av den. mkt pga hans bemötande.

Vill ha bebis nuuu!!!
  • allis

Förresten. Här är tillverkarens hemsida:
    www.babyactive.co.uk/
    Vagnen heter Babyactive Jet och har fått bra kritik på polska sidor. Nu kan jag inte ett ord polska men jag har sett betyg och google translatat lite.
    Här finns till exempel en polsk Pricerunner:
    www.ceneo.pl/;0151881524-10.htm

Blir mer och mer sugen på den här vagnen men önskar att jag kunde köpa den i en vanlig barnvagnsbutik. Den är så förbannat snygg, vältillverkad (till synes och kännes), lättrullad och väger bara 11 kilo. Dessutom billig.

Jag vill ha den!
    Du som har köpt den, kan du inte ge oss lite mer?
    Vad valde du för däck? Tog du Jet:en med nya chassit? Eller är det gamla?

• allis
    allis skrev 2009-10-11 23:54:12 följande:
    Förresten. Här är tillverkarens hemsida: www.babyactive.co.uk/ Vagnen heter Babyactive Jet och har fått bra kritik på polska sidor. Nu kan jag inte ett ord polska men jag har sett betyg och google translatat lite. Här finns till exempel en polsk Pricerunner: www.ceneo.pl/;0151881524-10.htm Blir mer och mer sugen på den här vagnen men önskar att jag kunde köpa den i en vanlig barnvagnsbutik. Den är så förbannat snygg, vältillverkad (till synes och kännes), lättrullad och väger bara 11 kilo. Dessutom billig. Jag vill ha den! Du som har köpt den, kan du inte ge oss lite mer? Vad valde du för däck? Tog du Jet:en med nya chassit? Eller är det gamla?
    Enligt tillverkarens hemsida väger den 14 kilo med liggdel.
    Enda som störde mig var att handtagsöverdraget, det man håller i, rörde sig. Det satt inte fast på stången. Men jag kommer att sätta fast den själv med lim eller annan lösning.
  • allis

Sorry, en länk till. Översatt med Google translate. Om det inte fungerar att klicka på den - klipp ut hela länken och klistra in den i adressraden.

translate.google.com/translate&hl=sv&js=y&u=http%3A%2F%2Fwww.mamanazakupach.pl%2Fwozki%2Fwozki-wielofunkcyjne-%2FBabyActive-Jet-%2F&sl=pl&tl=sv&history_state0=

• Myapocalypse

Finns det ingen annanstans man kan köpa denna vagnen ifrån i Sverige? Mer än den konstiga snubben i Sollentuna?

Svar på tråden Någon som köpt vagn från Baby Expo Factory Outlet