• Puchiko

    lundabor som planerar barn? =)

    Har fått kontakt med en del fl-tjejer men alla har barn, skulle vara kul att träffa någon som inte har barn ännu och försöker med första barnet? =)

  • Svar på tråden lundabor som planerar barn? =)
  • Emotional

    Hej!
    Jag bor visserligen i Eslöv, men jag svarar ändå! :) Jag är mitt inne i "försöka-få-barn" svängen och det vore kul att lära känna fler som också är det. Hur länge har ni försökt?

  • Puchiko

    vad skönt för er.. jobbigt att gå så länge och längta men att det inte händer något..

  • Puchiko
    Emotional skrev 2009-08-02 18:29:06 följande:
    Ja, det är ganska frusterande. Hoppas ni lyckas bättre! *ler*. Har du haft barnlängtan länge?
    Ja jag började längta efter barn när vi varit tillsammans typ ett år, dvs för 4,5 år sedan =P Hade tänkt testa imorgon men nu när jag var på toa hade jag rosa flytningar igen som för två veckor sedan.. enligt bm är det ingen fara sålänge jag inte har ont eller att det blir rött..
  • Emotional

    Hej!
    Hur har det gått?
    Jag fick + på ägglossningsstickan på dag 31, jag som förväntade mig mens. Helkonstigt!!! Så, det blir väl mens om 2 veckor skulle jag tro. Tvivlar på att det skulle ha blivit något nu. (Tror inte det blir något eftersom cykeln är förlängd). Sen vid nästa cykel (när KK i lund har öppnat igen) ska jag spolas. *hjälp*. Så om det inte ser helt galet ut hoppas jag att vi kanske kan lyckas därefter, när det fri passage så att säga. :P Om något är helt fel så blir det viktras för mig och sedan IVF.
    Är din pojkvän lika engagerad i det hela som du är?

  • Puchiko

    hej
    testade neg idag igen.. ska kontakta bm nästa vecka och höra vad hon säger. min sambo är lika sugen som jag men han tycker inte jag ska hålla till här inne för han tror det stressar mig. Din då?

  • Emotional

    Hej!
    Tråkigt att höra! :( Berätta gärna vad bm säger sen.
    Jodå, min är delaktig ibland, men ibland känns det som om jag vill mycket mer än han. Men det kanske bara är en känsla, jag vet inte.

  • Puchiko

    Kan inte ringa bm, min mamma är här hela veckan och hon vet inte att vi försöker. Så får vänta en vecka till..
    Tror att killar har svårt att visa de känslorna.

  • Puchiko
    Emotional skrev 2009-08-13 22:09:23 följande:
    Aha, aj då. Du kan inte ringa när hon är ute eller så?
    har inte ringt, ska göra ett test på lördag och sen om det visar neg så ska jag ringa på måndag
  • Puchiko
    Emotional skrev 2009-08-14 10:10:53 följande:
    Okej, håller en tumme för dig! :)Här är nog mensen på gång snart skulle jag tro. :/
    hihi tack =) Nej det hoppas vi inte!!
Svar på tråden lundabor som planerar barn? =)