• Semla02

När passerade ert/era barn 1m?

När passerade ert/era barn en meter? Berätta gärna också könet på barnet/barnen samt eran längd.

♥ Bebis är här! ♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-31 11:28
    Alltså vid vilken ålder
  • Svar på tråden När passerade ert/era barn 1m?
  • Lundby87

MIn dotter vet jag inte men min lillebror gjorde detta vid 3½ ca. Pappa 193 Hans tjej 170 nått.

• Tonx

Min dotter på snart 4 år är nog precis på gränsen nu. Vet inte exakt hur lång hon är.
    Båda mina barn är dock rätt korta.

• kobebis

Storekillen passerade 1 m lite innan han fyllde 3 år.

• kobebis

Oj föräldrarnas längd oxå. Jag är 1,72 m och pappan till barnet är 1,88 m

• Tonx

Ah, vi föräldrar är båda 173 :)

• Sandrisen80

jag är 175 å pappan 172. våran dotter var 101,5 vid 4-års kontrollen, så jag antar några månader tidigare...

• BabyJia

När sonen va 3 år så var han 1 m lång. Jag är 164 cm lång å sambon e runt 175 cm lång tror jag.

• Tant Green

Strax innan 3,5 ar. Hon var 98,5 nar hon fyllde 3 och ca 105 nu nar hon snart fyller 4, sa det borde ha varit typ vid 3 ar och 4 manader.

Jag ar 160 cm och hennes pappa 174 cm.

• Mamma 0406

Dottern var strax över fyra år skulle jag tro. På 4-årskontrollen var hon fortfarande under men nu har hon haft 104 ganska länge så tror hojn passerat en meter nu. Hon är 4,5 år.

• Lundby87

Oj vilken skillnad och detta med om föräldrarna är långa eller inte verkar inte spela in riktigt nu tycker jag det låter som. Dem växer efter sig själva helt enkelt. Jag tror nog min tös kommer hinna bli strax innan 4 då hon passerar är ca 85 idag. så 15 cm på två år låter ok.

• Impertiff

Vid 2 år och 3 månader (uppskattningsvis, hon var 97 vid 2 år och 102 vid 2.5 år *S*).
    Pappa - 195 cm
    Mamma - 176 cm.

• Mollymajs

½ månad innan dottern blev 3 va hon 99 cm. Jag är 170 o sambon 190. Dottern har alltid räknats som lång. Va 52 när hon födes.

• Zaaandra

Sonen var 102,5 cm på 4 års konrtrollen!

• Friterad

Skulle tro att sonen är ganska precis 1 meter lång nu, nyligen fyllda 3 år. Jag är 170 cm, pappan 174 cm.

Svar på tråden När passerade ert/era barn 1m?