• smulan76

när är det rea på barnvagnar?

Vi ska köpa syskonvagn eftersom det kommer en liten plutt i mars. I affären ville dom att vi skulle beställa vagn senast i januari, men sen kom jag att tänka på att brukar dom inte rea ut 05:orna när dom nya kommer. Är det vid årsskiftet eller när brukar dom nya komma?!

• Svar på tråden när är det rea på barnvagnar?
  • AmandaPitkänen

jag köpte min vagn på rea eftersom det var fjolårets modell och det var i januari. Men sen vet jag inte om det är då de brukar ha rean, men då köpte vi våran på rea ialla fall!

• busmor

Emmaljunga och Brio byter modeller efter att de haft semesterstängt på sommaren. Om du hittar någon fin vagn nu, kan du ju fråga om du kan reservera den tills det är dags. Så gjorde jag med min första vagn, den hittade jag i en affär på sommaren. Jag betalade en handpenning och resten sedan när jag hämtade vagnen i december. Om något hade gått fel, skulle jag inte behövt köpa vagnen och jag skulle även fått handpenningen tillbaka.

• leolina

emmaljunga har inte rea på sina vagnar,förrutom om affären själva vill rea ut dom...de sa de på babyproffsen!

• Isanna

Här hos oss så är det rea på de flesta 05:or just nu. Åk in på affärerna o kika, vissa rear, vissa gör det inte. Här är det ca 1500:- rea på duo/kombi och 1000:- för sittvagnar. Detta var på barnens Hus.

• smulan76

ja jag får väl kolla runt lite! Tack för alla svar!

Svar på tråden när är det rea på barnvagnar?