• Hannajo

Bil till 6 - 7 personer + barnvagn

Jag, min man, hans tre barn, vårt barn som ska födas i december och eventuellt ett barn till om ett par år - bara att inse att vi inte får plats i vår bil! Någon som har tips på bra, rymliga bilar (eller bussar, känns det snarare som...)?

• Svar på tråden Bil till 6 - 7 personer + barnvagn
  • Andrietta

Chevrole Transport funkar ju

• Jossan

min sambo ska köpa en begagnad minibuss toyota model F han hade en till i början av året sen råkade han krascha med den..
    och med tanke på att han har 3 barn vi har 1 på väg+ 2 vuxna har vi inte lyckats förstå hur man får plats i en volvo 740 som vi har nu...
    eg ska 3 stolar vara bakåvända men vi får se om det går.. hans barn är 5 år 3 år och 1 år de ska vara bakåtvända tills dem är 4 år eg ....

kram J

• gumsemumsan

Det finns ett himla stort utbud av stora bilar nuförtiden.. Volkswagen Touran, Opel Safira, Toyota Avensis Verso, Toyota Previa, Citroen C8, Mitsubishi Spage Wagon.. Sedan e ju Volvo XC90 oxå 7sitsig, men kostar ju lika mkt som ett hus gör..;)

Vi ska själva köpa Toyota Avensis Verso. Ngt dyr, men så tyst och bekväm... Lycka till med bilköpandet.. Jag rekommenderar faktiskt en beg. Toyota Previa - de e verkligen stora o bekväma..:)

• Monsa

Ford Explorer och sätt in extrasäte i bagaget, får man ju sitta med benen direkt vid golvet men vi har precis skaffat oss en sån och den är uuunderbar!

• Popsy

Vi har köpt en ford Windstar, 7-sitsig o ändå bra bagage utrymme så barnvagn m.m får plats!!

• Nicola

VW Turan är en kanon bra och fin bil!

Svar på tråden Bil till 6 - 7 personer + barnvagn