• Anonym (undrar)

L'argiplex,någon som provat?

Nån som provat detta lustförhöjande naturmedel? Kan det vara värt att prova om man längtar efter mer sex men har svårt att hitta lusten pga trötthet mm?

• Svar på tråden L'argiplex,någon som provat?
  • Anonym

Japps jag har provat, första gången fick jag en pirrande varm känsla i hela kroppen o blev fnittrig, andra o tredje dosen hände inget.

• Umeboshi

Använder regelbundet detta, och det har definitivt kickat igång sexlivet efter förlossningen! Tror man att det är något man tar bara då och då för att få en snabb kick tror man fel, det tar ca 12-48 timmar innan någon effekt märks.

• Anonym (undrar)

Några andra tips hur man ska använda dem? Ta på fastande mage? Hur regelbundet är regelbundet egentligen? Talade ni om för era killar att ni använde dom? Är lite rädd att han ska tycka det är fusk.

• ozz

Frågan är om någon här har provat det när de har varit gravida??? företaget kan varken rekomendera det eller inte rekomendera det pga inga studier med gravida kvinnor...

vill så gärna att tjejen skall få tillbaka sexlusten, o de verkar vara bra men man vill ju inte att fostret skall ta skada eller så..

• Anonym (p-piller?)

Hur funkar L-argiplex i kombination med p-piller? Hittade inget om det på paketet..?

• Anonym (p-piller?)

Ringde kundtjänst och hon sa att det funkar att använda L-argiplex samtidigt som man använder P-piller! Jipie kajee Nu ska här testas!

• Umeboshi

TS:

Man ska ta dem i samband med måltid. Jag tar mina två ggr/dag, och maken är väl medveten om att jag proppar i mig piller för att få igång sexlivet igen! Har tagit dem i 3 månader nu...

Ozz:

Som sambo till gravid får du nog stå ut med att tjejens tankar är på allt annat förutom sex... Det är tyvärr inte alls ovanligt att sexlusten försvinner helt under en graviditet (eller det motsatta för den delen).

Angelica77:

Med tanke på att det verksamma ämnet i pillren även finns i t.ex.babyersättning, kan jag inte tänka mig att det skulle vara farligt för en ammande bebis...

• Umeboshi

Japp! Var lika förvånad själv när jag läste det på vällingpaketet... var som det sista man förväntade sig! Men L-arginin är en aminosyra kroppen behöver, så...

• Anonym (undrar)

Vore det fel att dölja för killen att man provar det? Känns som en väldigt personlig grej som jag inte vill behöva dela med honom... .

• Umeboshi

Käkar du vitaminer och kosttillskott? Bryr han sig om du gör det? Ett par piller mer eller mindre lär väl knappast spela roll...

• Anonym (håller med)

Förstår dig TS.... DIn sista fråga alltså. Jäkligt känsligt ju...

Svar på tråden L'argiplex,någon som provat?