Hur kan man få kontakt med andra sidan?
Hej allihop!
Jag är intresserad av hur man kan kommunicera med "andra sidan". Vilka sätt finns och hur fungerar det? Hur gör man det lättast?
Hej allihop!
Jag är intresserad av hur man kan kommunicera med "andra sidan". Vilka sätt finns och hur fungerar det? Hur gör man det lättast?
Det lättaste om man inte är särskilt medial, är väl anden i glaset.
Men det är väl egentligen inget att rekommendera eftersom man lätt får kontakt med lägre stående väsen som är ute för att "jävlas", har jag lärt mig av egna erfarenheter...
Men annars kan jag rekommendera "Nybörjarens guide till medialitet" av Larry Dreller.
Lycka till!
Hej:) ta kontakt med ett seriöst medium, dom brukar vara duktiga och klockrena i sina svar. Det finns tyvärr oseriöst med, så var noga och kritisk när du ska välja. berätta inget om dig själv eller din livssituation, ett seriöst medium kan berätta ändå. Lycka till
Du bör vara medveten om att "andra sidan" endast existerar i din hjärna, som sk hjärnspöken. Den finns INTE på riktigt.
Och att få kontakt med "andra sidan" är således omöjligt. Om du nu ändå får för dig att du har kontakt med andra sidan, bör du nog söka hjälp, eftersom du då klassas som mentalt sjuk.
Några frågor på det?
Trollet Ludenben skrev 2009-08-01 19:01:45 följande:
För mig räcker det att säga högt "XXX, om du finns nånstans så visa mig ett tecken nu!" och då brukar nåt hända. Inget läskigt, bara en vink att "ja jag finns".
Men jag har bara gjort det två gånger, vill ej utnyttja.
Jag vet att det låter helt stört och orimligt men det är faktiskt sant det här.
haha fint sätt att träffa alla döda på
Elvis, om du finns någonstans ge mig ett tecken...
väntar...... väntar..... väntar....
Nähä, det gick inte Elvis kom inte... attans. Jag fick verkligen förhoppningar där.