Borttappad hörapparat
Jag är en hörselskadad tjej,har haft hörapparat hela mitt liv eller ja från då jag var 3 år och idag är jag 27. I Tisdags var vi på Liseberg och vi börja med att åka kanonen och då tappa jag den,den bara flög av jag börja gråta och blev såklart skit ledsen eftersom jag får panik när jag inte hör något och det är oehört påfrestande utan denna. Det stod iofs INGA lösa föremål men eftersom jag har denna på mig dygnet runt tänkte ju inte jag på den överhuvudtaget för jag är så van att ha den där. Nu har jag varit utan denna i 5 dagar och det är såklart skit jobbigt för mig.
Jag har haft en och samma apparat sedan jag var 18 år och alltid varit noga med den och aldrig behövt få/köpa en ny apparat heller. Detta är alltså ingen apparat man har i örat utan en såkallad benförankad apparat som man fäster på en skruv man har i skallbenet (låter hemskt) men är mkt praktiskt.
Kan man få en ny eller måste jag köpa en ny tror ni? Jag ska såklart ringa sjukhuset på måndag hur nu det ska gå till men jag måste lösa det för jag måste ha den.
Jag hatar mig själv för detta och mår skit dåligt av att jag inte tänkte på den