• krut larsson

catering i Stockholm?

Är det någon som har tips på en bra och gärna billig catering i Stockholmsområdet?

• Svar på tråden catering i Stockholm?
  • Nette

Var i sthlm? hur många pers vad är det för tillställning och vilken mat hade ni tänkt? Jag vet några / Nette

• krut larsson

Det spelar inte så stor roll var i Stockholm men gärna centralt...priset är dock viktigare. Det ska vara mat till ungefär 60 pers och vi har tänkt någon form av buffé med smårätter.

• gotjej

Cafe Sasta, Värmdö!!!!!!!!!!

• Tjockepoffa

Beställde catering till vårt bröllop 15 maj från Söderkök. Buffén (nr 5) var kanon, vi är helnöjda med dem. www.soderkok.se

• Tjockepoffa

Kan tillägga att priset/pers var 135:- Jag beställde mat till 22 pers men maten skulle ha räckt till 30 pers.

• Nette

Jag undrade var i sthlm ni ska vara! Jag har nr till dom som fixade min bröllopsmiddag den var kanon (dock inte buffè) men det var efter att jag ätit deras buffè på en firmafest som jag visste att det var dom som skulle göra till mitt bröllop! Massor av mat över och bra pris. Säg till om du vill ha nr. / Nette

• krut larsson

Vi ska ha festen i Stockholms innerstad. Jag tar gärna emot fler tips. Buffén får gärna vara så billig som runt 100-lappen.

• Nette

Ring till Vallentuna kommun och be att få prata med kökschefen på Bälstabergsskolan (det är hon som 'ger cateringen) Monica "engelberg" tror jag det var 08-587 85 00 utkörning och att hon lägger upp maten ingår i priset (gjorde iaf det då) BRA priser har hon oxå.lycka till / Nette

Svar på tråden catering i Stockholm?