Din 1-årings favoritleksak??
Min lille kille fyller 1år snart och alla undrar vad han vill ha i present..därför undrar jag vad just era 1-åringar har eller hade för favvo leksaker..
Min lille kille fyller 1år snart och alla undrar vad han vill ha i present..därför undrar jag vad just era 1-åringar har eller hade för favvo leksaker..
Trä Klossar älskar min kille.. Han byger och river och bygger och river och lägger ner dom på en massa roliga ställen Upp och ner ur en låda.. han kan hålla på i timmar...
En gul plastanka med hjul under som man kan dra efter sig. Den har 3 stora knappar på "ryggen" som spelar olika melodier och i melodierna är det kvackljud.
Den måste med överallt, annars blir det kalabalik!
Min lille son fyller ett år nästa vecka. Han kan sitta länge och pyssla med en sån där låda eller burk där man ska passa in klossar i olika former. Han gillar också att banka, så därför ska han få en bultbräda. Sånt som rullar gillar han t ex bollar, bilar och dragleksaker. Han tycker också om små böcker t ex Maxböckerna som vi har hittat i hårdkartong så att de håller bättre. Det var några tips i alla fall!
min ettåring fick en bobbycar som hon bara älskar!
Min Linus älskar sin bobbycar.
Just nu är det mycket klossar och sånt i alla färger och former. Fast allra mest gillar hon att klättra! Kom in i v-rummet i går och då står ungen på leksaklådan med lock och typ surfar! Jisses får ju hjärtklappning för mindre !
Glömde...den lilla trägunghästen som hon fick i förskott (fyller ett idag) är mycket uppskattad.
Saker med hjul på, han älskar att sitta och snurra på hjulen. Och allt med knappar! Gärna sådana som ger ljud ifrån sig.
Tilda älskade sin studsboll, lagom stor för en liten barnhand...
Tack, tack för alla tips!!!