• majken81

Bodyförlängare?

Är det någon som vet var man kan köpa bodyförlängare/grenförlängare någonstans? Har en kille som är lååång och smal och växer ur kläderna på längden jättefort. Man blir ju ruinerad

• Svar på tråden Bodyförlängare?
  • The Black Lady

På Lindex, KappAhl, H&M......

• majken81

Tycker jag har kollat där, men får tydligen kolla igen då...

• EliWen

Oj det visste jag inte att det fanns ens! Jag har samma problem, har en 7-månaders kille som väger 13 kilo och är 80 lång, han drar igenom storlekarna så jag knappt hinner använda kläderna mer än en gång....

• Januaritösen

Jag köpte på Tradera. Billigt och fan, vad bra!!

• Plingan 80

Jag köpte mina på babyboden.se och är jättenöjd! Dom funkar till alla bodys jag provat med, handlar mest på kappahl,lindex o HM.
    Jag tror inte att HM/kappahl/lindex säljer såna för jag frågade o dom sa att d inte hade ngr men det kan ju vara olika i olika butiker vad som köps in. Men det är ju en ganska dålig produkt att ta in eftersom då handlar vi ju mindre kläder!

• ami

Snåle kan klippa sönder en för liten body och sy ihop en egen bodyförlängare Kan knappast bli enklare..

• LillaMiss Piggy
    The Black Lady skrev 2009-08-02 12:55:00 följande:
    Finns det verkligen där?? HAr sätt bh förlängare men inga bodysförlängare.  Var det längesen du så det?
  • sarismaris
    The Black Lady skrev 2009-08-02 12:55:00 följande:
    Hmm, är faktiskt lite osäker på om det finns i de "vanliga" butikerna. Eller faktiskt rätt säker på att det INTE finns..
    Towa 051125 & Ella 080413
Svar på tråden Bodyförlängare?