Norra Stockholm
Hej,
Jag söker en/flera kompisar.
Det låter nästan konstigt at man måste börja söka online efter en kompis men så är läget. Jag har bott i Stockholm i 5 år nu, är Norsk från Oslo. När jag flyttade hit hade man bara tid til sin stora kärlek - nuvarande fru. Det at hitta kompisar var inte det viktigaste i början. Sedan kom vår underbara son som nu har hunnit bli 2 år (2 i juni).
Nu får man betala för at man inte har prioriterad detta. Tänk om man hade en kompis med barn i samma ålder med ungefär samma intressen. Tänk hur kul man kunne haft det när man var ute och lekte med barnen. Just nu är det jag och min son ensamma ute på lekplatsen. Han börjar bli trött på mig :)
Jag är inte svår at ha med at göra. Jag gillar fotboll (Arsenal), datorspel och annat menn gillar. Finns det någon för mig där ute ?
Det här känns nestan som en "ensam mann söker" annons. Jag är jo lyckligt gift. Jag vill bara ha en kompis at leka med tilsammans med min son. Han gillar sin fotboll mer enn sin farsa så om någon har samma "problem" är det bara at skrika högt.
Mvh
Joar