Jag blev träffade av amors pilar idag ;):D men sen gjorde jag bort mig
Jag är en ensamstående mamma. Det är inte så lätt och ragga män då .. har jag märkt =D
Men så i dag var jag och lekte med barnet. Det kommer fram en kille till mig som jag har spanat in i någon vecka. Inget speciellt, bara lite så där intresserad av vad han är för en typ.
Han är väldigt stilig och runt 28 år gammal.
Vi står och pratar lite om hans jobb och min utbildning. Sen börjar min unge att trassla, så vi säger hejdå. han går tillbaka till sitt "gäng" och jag fortsätter med mitt.
Det var ett roligt samtal och vi båda skrattade och log i princip hela tiden. Efter att han gått sin väg, så blev jag alldeles vimsig. Lite så där smått nervös och fick nästa som en liten förälskelse känsla.
Mitt i allt ramlar min unge (inget farligt) men hon börjar gråta. Jag tröstar och så blir det lungt. Efter det ska vi hem. Då vägrar hon och följa med och börjar springa runt som en tok på en parkeringsplats. Jag med två påsar i handen, en väska över axeln (skötväskan). Efter henne.Fångar henne och hon börjar gallskrika och vägrar vara i famnen utan vill gärna springa omkring bland alla bilar
Jag släpper inte utan börjar gå hemåt. Hon skriker och vänder och vrider på sig och har sig. Kunde ha tappat henne. Så börjar hon sparka. Sen kommer en cykel mitt i allt och kör nästa över oss. En yngre kille som log och hälsade. (han tänkte oj en söt tjej) såg man på honom, medan jag tänkte idiot det finns en hel väg att cykla på. =D
Efter det ska vi över övergångsstället och det kommer bilar från alla håll och kanter. Tillslut lyckas jag komma över och lämpar över ungen på en gräsmatta över ett stacket så hon åtminstone inte lyckas slänga sig ner på vägen =O . Sen hoppar jag över. Då fortsätter hon sitt lilla sattyg och springer iväg ifrån mig. Men nu var hon på en säker plats ialla fall =D
första gången min unge höll på så där =D
så det börjar väll i den åldern hon är i nu antar jag väll.
Till min stora förvåning hade killen jag pratat med sett allt det här. HAHA! Stackarn! Han lär aldrig prata med mig igen.
Var bara tvungen att skriva av mig lite =P