Babysim i Huddinge eller i närheten
Jag tänkte börja på babysim med min lilla Viggo, är det någon som kan rekomendera något bra ställe i Huddinge eller i närheten?
Jag tänkte börja på babysim med min lilla Viggo, är det någon som kan rekomendera något bra ställe i Huddinge eller i närheten?
Jag var och kollade i Tullinge, det är nystartat just där. Kolla sidan www.babysim.se
Tänkte börja i oktober...
Finns en annan också i tullinge som jag hört mycket bra om, Korallen. Där har jag hört att båda föräldrar får vara med i vattnet och det är jättefina lokaler. Deras hemsida är korallen.nu men den verkar vara nere nu.
Vill dock varna för vattenhusets babysim på Huddinge sjukhus. Vi gick en kurs i våras och de höll ej vattentemperaturen.
Vattenhuset har en stor anläggning i Älvsjö industri område också. Den är special anpassad för små barn med vägfasta babybadkar i arbetshöjd och dubbla bassänger. Perfekt om man har syskon att ha lektioner samtidigt eller direkt efter varandra.Där är det varmt och skönt i både luften och vattnet.
Huddinge hyr vi så där kan det tyvärr komma lite svalt vatten ut i bassängen under tiden man har lektioner.
Men vattnet understiger inte 32 grader.