• HjärtatAlicia

Present till 20-åring???

Min lillebror fyller 20 nu.. och jag kan inte komma på vad vi ska köpa.. mina föräldrar kan heller inte komma på ngt bra..
    Han bor hemma, jobbar och har egna pengar som både räcker och blir över till allt möjligt. Han är bil-intresserad och jobbar som bilmekaniker. Presentkort är för opersonligt och saker till framtida hemmet fick han förra året när han tog studenten..
    HJÄÄÄÄLP!

• Svar på tråden Present till 20-åring???
  • Sandrakim

En upplevelse som killar inte brukar unna sig själva kanske! Som massage t.ex. Beroende på killens vuxenhet kan man välja presentkort till en manlig massör eller kanske en salong så han får välja själv. Eller en upplevelse i form av en lägenhetsvisning om du tycker han borde flytta hemifrån!
    En prenumeration på en biltidning?!

• HjärtatAlicia

Massage.. haha..bra tips för övrigt men han hade inte låtit någon, manlig som kvinlig knåda in honom :P Haha.

Prenumeration lät hyfsat bra.. så slipper han köpa tidningen och får den i brevlådan :P

• Sandrakim

Manikyr då! Så att han är fin om händerna och inte repar lacken på sin bil! Eller Pedikyr! Säg att tjejer gillar lena fötter i sängen!

• Kontra

Hur mycket får det kosta? Mycket lättare om man vet det. Tänkte oxå föreslå prenumeration. Konsertbilljet kanske? Har han nån kamera, det kan vara roligt att få en ny sån. Planerar han nån resa, isf ett bidrag till det. Ett fallskärmshopp eller bungyjump?

• Cillalilla

Om han är bilintresserad och har körkort så kan man hyra en cool bil eller låta honom provköra typ en ferrari. Kostar en slant men är ni fler så blir det inte så dyrt. Vilken kille som helst hade blivit glad för en sån grej!

• HjärtatAlicia
    Cillalilla skrev 2009-08-04 10:14:32 följande:
    Om han är bilintresserad och har körkort så kan man hyra en cool bil eller låta honom provköra typ en ferrari. Kostar en slant men är ni fler så blir det inte så dyrt. Vilken kille som helst hade blivit glad för en sån grej!
    haha.. det gör han på sitt jobb redan :P
  • Miss Obsessive

Min lillasyster fyller 20 nästa vecka och vi, familjen, tänkte lägga ihop till ett resepresentkort till henne hos resia (då kan hon välja vilket bolag hon vill åka med inom 10 år). Jag tycker inte alls att presentkort är en dålig present, hellre ett presentkort som man kan använda till något man verkligen vill ha, än en present man ändå inte vill ha och som man kunde klarat sig lika bra utan. Upplevelsepresenter är dessutom så otroligt mycket roligare än "vanliga"presenter =)

Svar på tråden Present till 20-åring???