• vixon

    Blödning efter titthålsoperation för utomkved? Mens? Hur såg det ut för er?

    Jag opererades för utomkved onsdag natt förra veckan och fick starka mensliknande smärtor och blödning igår (5,5 dygn efteråt). De sa att det skulle ta veckor att få mens igen, så jag undrar om detta kan vara mens eller om det är någon annan typ av blödning. Hur såg det ut för er?

  • Svar på tråden Blödning efter titthålsoperation för utomkved? Mens? Hur såg det ut för er?
  • vis69

    Det lät ju konstigt. Jag skrapades samtidigt som mitt titthål, så jag blödde ju p g a det. Jag tycker du ska ringa och höra varför det är så, mens kan det väl knappast vara redan.

  • vixon

    Har ringt och väntar på att de ska ringa upp. Är inte mens för jag testade med ett gravtest och plussade. Funderar på om det kan vara nån form av missfallsblödning i efterskott? Hittar inget heller när jag söker på blödningar efter.

  • vixon

    Pratade nu med gyn. Det är livmodern som stöter ut resterna där inne och helt normalt. Skönt det iaf.

  • volvo bm 814

    Jag blödde två dagar efter i tre dagar. Sedan började jag blöda två veckor efter och blödde tre veckor i rad.

Svar på tråden Blödning efter titthålsoperation för utomkved? Mens? Hur såg det ut för er?