• sunnybaby

FORL

Idag drog min katt ut 3 tänder pga av tandsjukdomen FORL. De lämnade rötterna för de skulle avvakta med dem. Jag fick inte så mycket info av dem hur jag ska ta hand om honom eller om sjukdomen. Kan han äta sitt vanliga torrfoder eller måste han ha burkmat? Kommer han o bli dålig igen? Dem sa att det var värre än dem trodde. Är det nån som har lite erfarenhet av denna tandsjukdom som kan hjälpa mig vad jag ska tänka på?
    Tack

• Svar på tråden FORL
  • Mrs Winter
    sunnybaby skrev 2009-08-04 20:28:55 följande:
    Idag drog min katt ut 3 tänder pga av tandsjukdomen FORL. De lämnade rötterna för de skulle avvakta med dem. Jag fick inte så mycket info av dem hur jag ska ta hand om honom eller om sjukdomen. Kan han äta sitt vanliga torrfoder eller måste han ha burkmat? Kommer han o bli dålig igen? Dem sa att det var värre än dem trodde. Är det nån som har lite erfarenhet av denna tandsjukdom som kan hjälpa mig vad jag ska tänka på?Tack
    Då får väl kontakta vet igen och be att få ordentliga svar på dina frågor ang vad kattens kall/kan äta.
  • sunnybaby

Är det någon som har lite erfarenheter av FORL? Hur många gånger opererades er katt? Lät ni de gå så långt att katten blev tandlös. Vill veta ´hur det gått för era katter så jag vet vad jag har o vänta mig!

Svar på tråden FORL