majkensmatte skrev 2009-08-05 23:57:30 följande:
2 och femtio för varje pratad minut. I början så är det rätt trögt men sen efter några veckor så har de stammisar.Du tjänar mellan 2000 och 15000 kronor netto, i det första så är du påloggad ett par gånger i månaden och det andra varje dag.Min kompis som har detta som extrajobb säger att hon är chockad av hur många som INTE pratar ett dugg sex utan betalar 500 för att prata om sina barn och jobb. och hur många unga killar det är som knappt pratar alls utan bara lyssnar när hon pratar om väder och vind.
kan säga att de känns skönt att "höra" de, då jag o min sambo haft mycket tillits problem sedan de uppdagades att han va beroende av att ringa upp tusentals kronor på just sådana samtal, han har alltid bestämt sagt att han "bara" pratat om alldagliga saker ,givetvis har jag svårt att tro honom så jag har pressat honom o erkänna men då har jag sett hans frustration stiga över att inte bli trodd då jag gallskrikigt på han att erkänna...
upptäckte sen att hans samling porrfilmer bara blev större o större medans vårat sexliv dog,de va nästa grej ,något ot men änd¨å, då kastade han alla filmer ,o hänger på¨nätet istället där han tror jag inte ser...