Vad kostar det att klippa och bränna klor på hund?
Ja, som rubriken säger, vad kostar det att klippa och bränna klorna på en hund?
Är medveten om att kostnaderna kan variera stort men på ett ungefär?
Ja, som rubriken säger, vad kostar det att klippa och bränna klorna på en hund?
Är medveten om att kostnaderna kan variera stort men på ett ungefär?
Hm om dom ens bränner längre? Hörde av nån att dom bara klipper och har på blodstopp eller nåt?
Har aldrig vart med om att nån behövt göra så innan så har verkligen noll koll.
Har försökt klippa lite och ofta på min hund nu i flera år men jag tycker inte det kommit nån vart alls och att dom fortfarande är lika långa som när jag fick henne=alldeles för långa.
75 kronor betalar vi för klippning och slipning. Det är hos djuraffären.
Okej, men klipper och filar det gör jag själv.. men hur jag än försöker så lyckas jag inte få pulpan att dra sig tillbaka så klorna blir korta utan dom är fortfarande lika långa som när jag fick henne.
Så det jag behöver göra är att söva henne hos veterinären så dom kan klippa av klon och pulpan i den längd dom ska vara och sen bränna eller ha på blodstopp eller hur det nu funkar, jag undrar bara vad det kan kosta.
Att söva en hund kostar olika beroende på vad den väger!
Det bästa är att du ringer runt å kollar på olika veterinärkliniker och kollar vad dom tar.
Det ska jag göra iallafall!
Ja jag skulle ju ringt runt idag men kom annat ivägen, så dumt! Får ringa på måndag.
Om kostnaden för sövning är beronde på hundens storlek lär det bli relativt billigt isf eftersom hon bara väger 6kg ^^
har klippt och brännt klor på en hund jag hade..kom inte ihåg priset men kring en 5-600..hon sövdes ju med så det drar i väg lite med kostnaden.