• Anonym (ajaj)

AC3 komfort + too much information-varning

Kan det vara farligt att använda Ac3 ifall man inte fått någon diagnos av läkare eller så ?

Tror jag börjar få hemorrojder plus att jag har "upphöjda strimmor" mellan skinkorna som gör att jag inte längre kan använda stringtrosor, och det gör ont när mina vanliga trosor råkar lägga sig där. Dessutom så kliar det som fan i det området vissa dagar.

Så vad tror ni ? :)

• Svar på tråden AC3 komfort + too much information-varning
  • Anonym

Jag tror inte det är farligt. Vad får dig att tro att det är hemorrojder?

• Anonym

Nej, det är absolut inga problem. Jag hade precis samma problem som du. Det kliade och sved så höll på att bli tokig och trosorna brände som elden. Provade AC3 comfort och efter två-tre dagar var det borta. Nu använder jag det förebyggande ca 1 gg i veckan och har inte haft såna problem igen sen jag började.
    Flaskan räcker till 30 doser så den räcker länge och det är absolut inte svårt att stoppa in moussen.

Jag kan alltså VARMT rekommendera AC3 comfort.

Anonym (ajaj) skrev 2009-08-06 18:51:45 följande:

Kan det vara farligt att använda Ac3 ifall man inte fått någon diagnos av läkare eller så ? Tror jag börjar få hemorrojder plus att jag har "upphöjda strimmor" mellan skinkorna som gör att jag inte längre kan använda stringtrosor, och det gör ont när mina vanliga trosor råkar lägga sig där. Dessutom så kliar det som fan i det området vissa dagar. Så vad tror ni ? :)
Svar på tråden AC3 komfort + too much information-varning