hur tänker han..och hjälp?cerazette..
Någon som orkar läsa det här? kommer bli lite långt tror jag.
Jag är rädd att jag kan vara gravid, med största sannolikhet borde jag inte vara det. Men jag mår så illa så jag har svårt att äta, lite molvärk i magen...även varit ganska dålig i magen i några dagar.
Jag äter cerazette men har inte varit jätte duktig med att ta dom exakt samma tidpunkt varje dag precis, jag visste inte att det var så noga, så jag har tagit dom vid kanske 9 en kväll, vid 12 en kväll osv...men oftast runt ungefär samma tid.
Blödde ingenting av dem de första månaderna. Senaste månaderna har jag blött jätte mycket men har varit blödningsfri någon vecka hit o dit..
Vi har bara sex 1-2 ggr i månaden...det hade vi när våran yngsta blev till oxå men då hade jag inget skydd.
Så med blödningar av mini piller, sällan sex...och minipiller så känns det som att marginalen för att vara gravid ändå är extrem liten eller?
Vi har 3 barn tätt så vill inte ha fler nu på ett tag.
Jag sa till sambon att jag borde för att utesluta graviditet eftersom jag mår så himla konstigt köpa ett gravtest, men det tyckte han var slöseri med pengar??? hur fan tänker han? Tänk OM jag skulle vara gravid o märka det för sent, då blir de extremt mycket dyrare med ett barn till, för jag tror inte jag skulle klara en abort. Han vill inte ha fler barn, kanske aldrig mer har han sagt...men ändå tycker han att ett gravtest är onödigt för det kommer visa negativt o då har vi kastat bort dom pengarna. Men sen sa han lite grinigt att köp ett imorrn då.
Jaha så vad tror ni...finns det risk för graviditet eller är det nåt helt annat? Mådde såhär fast bara med illamåendet för ett par veckor sedan, var då till läkaren, han sa att det nog var ett virus, de gick över nån vecka men har nu kommit tillbax och med en extrem trötthet o lite molvärk på köpet...
Snälla snälla, någon som har något att säga? Jag verkar ju helt hysterisk :P