• Friza

Lådbilslandet Nykvarn

Hejsan!
    Jag har en treårig grabb med stort bilintresse och funderar på att åka till Lådbilslandet med familjen i helgen. Är det någon som har varit där? Har ganska många mil att åka och jag har ingen i min närhet som har varit där. Tacksam för lite info!

• Svar på tråden Lådbilslandet Nykvarn
  • Ilonasmamma

min dotter på tre år hade kul...dock ville hon inte åka lådbilarna..men hopptornet och hinderbanan samt tåget va poppis...o karusellen..

kostar 200kr per barn att gå in, då får man fem åk på lådbilar och sen allt annat hur mkt man vill.

cafe med lite mat, typ korv pannkaka o sallader...bra toaletter..mkt bänkar och bord

vi hade det helt underbart..trots att det va lite kö till lådbilarna.

• Friza

Det låter toppen!! Då tror jag det bär av dit imorgon.

• Tant Green

Vi var dar for nagra veckor sedan och dottern var tveksam till att kora bilarna i borjan (hon ar snart 4 ar), men till slut vagade hon prova att kora en langsammare "traktor" och efter det ville hon kora allt Sen fanns det ju massa annat att gora ocksa, men jag hade nog inte velat betala 200 kr bara for det, sa jag skulle kanske vantat till nasta ar om ni ar tveksamma. Det ska ju funka fran 2-10 ar men jag tror nog att ca 4-7-aringar har allra roligast dar.

• LeoNo4AleXo6

Både 3- och 5-åringen älskar det, de har lika roligt båda två.

Vi brukar vara där strax innan de öppnar, så att man slipper de värsta köerna i början. Ett tips bara

• Friza

Precis kommit hem från Lådbilslandet och min 3-åring bara älskade det. Det var ett himla mysigt ställe vart varenda krona!!

Svar på tråden Lådbilslandet Nykvarn