• Anonym (välklädd)

Är min man udda?

Vill veta om det finns fler än min man som tänder på strumpbyxor,alltså vanliga tunna i nylon.Överallt så hör man ju att strumpbyxor är värsta erotikdödaren,men min man älskar när jag har på mig sådana. jag brukar klä mig i kjol någon dag i veckan till jobbet och när jag kommer hem och han ser att jag har nylonstrumpor på mig så vill han alltid ha sex.

• Svar på tråden Är min man udda?
  • Anonym

Nej jag tycker inte att han är särsilt udda. Vet många som tänder på strumpbyxor av olika slag. Man kan ju tända på i stort sätt vad som hälst.

Vissa tänder ju på enligt mig äckliga saker som lik,bajs,kräks,kiss,barn mm mm. var glad att han har något så oskyldigt som gör honnom kåt.

• Lolilla

Det är inte en _så_ ovanlig fetisch. Jag skulle tycka det var helt okej. Schyst att det finns något som man vet triggar honom så "lätt". Så länge han sköter det på ett bra sätt är det väl ok?

• Anonym (operatör)

Jag extrajobbar med att lyssna på när folk pratar om sex på en sån där telefonlinje där vem som helst kan ringa in och strumpbyxor är något av det vanligaste. Kom tillbaka om han börjar tända på gummistövlar, armbandsklockor eller bajs

• redneck girl

inte tror jag det är såååå annorlunda.

• Vassandra

Att tända på strumpbyxor är långt ifrån ovanligt. Det kanske till och med är så att han inte tänder enbart på strumpbyxor, det kanske är nylon i allmänhet. I så fall fungerar även vanliga nylonstrumpor och saty-ups kanske lika bra. Men vissa har en specifik fetisch för just strumpbyxor.

Du kan alltid fråga honom hur specifik han är.

Svar på tråden Är min man udda?