Hur tidigt kände ni av graviditeten?
jag är på bim idag och tror väl inte egentligen att det är så konstigt att jag inte känner ngt... hur tidigt kände ni??
jag är på bim idag och tror väl inte egentligen att det är så konstigt att jag inte känner ngt... hur tidigt kände ni??
Första grav. så märkte jag att jag va gravid först i v 8-10 nånting pga omständigheterna (bortgång)
Andra grav. visst jag långt innan BIM att jag var gravid
Har märkt av det genom molvärk/mensvärk innan bim och efter bim. Det var mitt enda tecken till en början.
Jag kände av att brösten började spänna redan i vecka 6, men det avtog rätt så fort. Sen fick jag foglossning redan i vecka 9
jag känner molvärk magen faktiskt, jag vet inte varför jag inte skrev det först... men det gör jag faktiskt
det första jag kände av med min son var att det ömmade på sidorna om blygdbenet.. knappt en vecka efter äl.. 2 dagar innan bim började brösten ömma.. så jag trodde ionte det tagit sig.. hade galna humörsvängningar.. arg som ett bi!
och trött trött trött...
testade mig på bim+4.. fick ett starkt plus på en gång!:)
Jag märkte inte direkt av det förrän illamåendet kom kring vecka 7.
Fick dygnet runt illamående redan vid ÄL+2, trodde det berodde på dåliga kräftor. Har dock blivit starkare och nu är jag i vecka 5.
Det här är min femte graviditet. Har två barn. Kände redan 6 dagar innan bim att jag var gravid. Kände igen den molande, prirrande värken neråt blygdbenet och ibland mot ljumskarna. Har man mensvärk så är den lite längre upp, mer åt sidorna och känns mer pulserande och varmare.
Har BIM + 2 tror jag... vågar inte testa för att bli besviken.
Har barn innan men ruskit dåligt minne av när jag blev gravid , symtom o så...
Min fråga är... typ träningsvärk i sidan av magen o ryggslutet.. är det något ni känner igen som är runt v 4-6.. (borde vara där OM det är något).
Hade supersvaga rosa flytningar i 3 dagar innan BIM. Nu borta.
Kram!