• Donna B

PCO - gravid på första försöket!

Jag vill bara ge er med PCO lite hopp. Jag har PCO och har därför fått Pergotime för att få igång ägglossningen. På första försöket - pang, bom så blev jag gravid! Nu är jag lite orolig för att det ska vara något fel, att jag ska få missfall eller att det är femlingar därinne i magen. Men det är ju en annan historia. Så lycka till alla, uppenbarligen fungerar Pergotime!

Ha det bra i sommarvärmen!

• Svar på tråden PCO - gravid på första försöket!
  • LiselottePCOS

Grattis och lycka till!

• Vårflickan84

grattis!
    hur länge hade ni försökt innan?

• PCO20

Stort grattis och lycka till
    Dessvärre funkar det inte lika bra för alla

• Donna B

Tack för lyckönskningarna! Vårflickan! Vi hade inte skyddat oss på nåt år innan jag tog pergotime. Men om jag inte minns fel hade jag inte mens överhuvudtaget under det året.

• Hannnisen

Blev oxå Gravid på första försöket med pergtime, å nu har jag välrldens finaste lille kille =)

• Vårflickan84

Donna B skrev 2009-08-11 20:06:34 följande:

Tack för lyckönskningarna! Vårflickan! Vi hade inte skyddat oss på nåt år innan jag tog pergotime. Men om jag inte minns fel hade jag inte mens överhuvudtaget under det året.
    åh vad kul att det funkade på en gång!

för min del så har jag jämt mens känns det som.. och pergo har inte funkat! men vi e ju alla olika :)
  • Sunblast

Grattis och Lycka till!

Tack för att du och Hannisen ger oss andra hopp.

• Babylove79

Jag har oxå PCO men har lyckats bli gravid på första försöket 2 gånger på raken nu. Har en son på 19 mån å nr 2 beräknas komma i april. Känns nästan för bra för att va sant.

• Knasten83

åååh va skoj!! Här är en med PCOs som har ätit pergotime i 4 månader och inget har hänt.. jobbigt!!

Grattis till er och tack för att ni skänker hopp till oss andra!!

• CattiM

Grattis!!!
    Har ätit min första pergokur den här månaden och har bim som tidigast på söndag och har väldigt ont i brösten...man kan ju hoppas........ :)

Svar på tråden PCO - gravid på första försöket!