• puss

vad är ditt drömjobb?

berätta!

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden vad är ditt drömjobb?
  • Nyfiken gul

förutom det jag har nu (hästskötare på ridskola)  så är min dröm att öppna ett pensionat... det skulle vara så kul!!

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • puss

bed and breakfast?

• Nyfiken gul
    puss skrev 2009-08-08 19:42:53 följande:
    bed and breakfast?
    Njej... ett äkta pensionat, där folk kan få möjlighet till avkoppling och kanske deltaga i lite rundturer i omgivningarna och titta på sevärdigheter. ett ställe där folk stannar ett tag helt enkelt.
    Och då blir det ett litet och exklusivt pensionat. Kanske bara ha 4-6 rum men hög standard.

Pensionatet ska helst vara i gammeldags stil, gärna ligga i en gammal herrgård eller ett stort trähus eller liknande. Lite inspirerat från sekelskift 18-1900 och korsat med lite kolonialstil...  *drömmer*
    Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!*
  • FannyN

Jag skulle helst jobba med att utbilda hästar, och ryttare med för den delen.
    Tyvärr har jag för dyra vanor för det så det får vara en hobby.

• puss
    Nyfiken gul skrev 2009-08-08 19:45:53 följande:
    Njej... ett äkta pensionat, där folk kan få möjlighet till avkoppling och kanske deltaga i lite rundturer i omgivningarna och titta på sevärdigheter. ett ställe där folk stannar ett tag helt enkelt. Och då blir det ett litet och exklusivt pensionat. Kanske bara ha 4-6 rum men hög standard.Pensionatet ska helst vara i gammeldags stil, gärna ligga i en gammal herrgård eller ett stort trähus eller liknande. Lite inspirerat från sekelskift 18-1900 och korsat med lite kolonialstil...  *drömmer*
    jag kommer garanterat.
  • Una Estrella

Barnmorska...!! min dröm, men jag vågar inte :( så jag ska läsa till nåt annat...

• Tiro

har just nu mitt drömjobb. Men om jag skulle byta skulle det vara till barnmorska eller designa flickkläder.

• FannyGioia

Psykolog, vilket jag utbildar mig till.

• Waiai

Jag hade mitt drömjobb som tatuerare, men efter flera år med ryggproblem så funkade det inte längre. Saknar det såååå mycket!!

Svar på tråden vad är ditt drömjobb?