• memake

High Chaparral - en besvikelse

Två bra grejer var vilda västern show och ånglok resan med rånare. Väl gjort och roligt för både barn och vuxna.

Tivoli är skit men det värsta är att en del av personalen är riktigt otrevliga. Går inte att kommunicera med. De bör göra ett studiebesök på Liseberg eller lägga ner tivolit.

Varför i guds namn finns inte gratis tillgång till vatten? Endast på flaskan för 20 kr.

Nu har man blivit av med 1600 surt förvärvade kronor. Minst hälften känns som bortkastat

• Svar på tråden High Chaparral - en besvikelse
  • Starkast

Vi var där förra året och det var en fantastisk upplevelse barnen fortfarande pratar om

Vi var aldrig på tivolit, för det hann vi inte med då allt annat roligt upptog tiden Vattenflaskorna fyllde vi på toaletten

• malinagirl
    memake skrev 2009-08-08 22:40:43 följande:
    Två bra grejer var vilda västern show och ånglok resan med rånare. Väl gjort och roligt för både barn och vuxna.Tivoli är skit men det värsta är att en del av personalen är riktigt otrevliga. Går inte att kommunicera med. De bör göra ett studiebesök på Liseberg eller lägga ner tivolit.Varför i guds namn finns inte gratis tillgång till vatten? Endast på flaskan för 20 kr.Nu har man blivit av med 1600 surt förvärvade kronor. Minst hälften känns som bortkastat
    Jag tyckte mest det liknade en soptipp, nej aldrig mer.
    Hela mitt liv har varit en enda lång uppförsbacke, men nu går det äntligen utför
  • Olw

Tycker att de borde lägga en slant på att underhålla stället , färg mm
    Sen köpa in lite nytt.
    Var där för ett par år sedan , men tyckte då att det var låg standard

• gosegumman04

Håller med dej...Bor själv i närhetetn så jag berhöver inte betala inträdet. Skulle aldrig betala så mkt för att gå in där. Inte mkt att ha faktiskt.

• Tant Herta

Har ni meddelat cheferna på stället så att dom har en chans att förbättra haket?

Hade jag blivit så illa bemött hade jag klagat på stället till rätt person!

• malinagirl
    Tant Herta skrev 2009-08-11 15:26:53 följande:
    Har ni meddelat cheferna på stället så att dom har en chans att förbättra haket? Hade jag blivit så illa bemött hade jag klagat på stället till rätt person!
    nej, jag bemödar mig inte de måste ligga ideras eget intresse att rusta upp. Jag har varit där en gång det räcker för mig.
    Hela mitt liv har varit en enda lång uppförsbacke, men nu går det äntligen utför
  • LindaJohansson81

Mina barn har varit där två ggr i år, de älskade det!

• LaTjej

Tycker det var slitet redan när jag var liten inget jag kommer åka med mitt barn till tror jag

• maximum

Jag betalar heller inget inträdet. men stället är riktigt sunkigt. som ts säger så är tåget och showen något att ha.
    Kan tala om att tivolit är jätte fräscht och nytt om man jämför hur det såg ut för 4-5 år sen. Men ändå sunkigt, gnisslar härligt i karusellerna och vad gör clownen från ölandsdjurpark på high chaparall?

Svar på tråden High Chaparral - en besvikelse