• MickeN1973

äkta bög

Kan en äkta bög ha analsex med en tjej om han inte hittar en kille?

• Svar på tråden äkta bög
  • Trollet Ludenben

äkta bög?? finns det ens nåt som heter så?? Trodde det hette homo, bi och hetero. Visste inte att det fanns oäkta bögar. Hur är dom??

• Anonym (gaaaaaaa)

Lite konstig fråga. Vadå kan?

Jag är hetero men har haft sex med tjejer. Är ÄKTA hetero till och med. Hade inte ens brist på killar. Skulle bara kolla hur det var. Gäller nog samma för bögar. Har haft sex med två "äkta" bögar för att de ville kolla hur det var. Det innefattade även vaginalsex, så t o m det kan äkta bögar ha.

• MickeN1973

Trollet Ludenben skrev 2009-08-09 07:54:34 följande:

äkta bög?? finns det ens nåt som heter så?? Trodde det hette homo, bi och hetero. Visste inte att det fanns oäkta bögar. Hur är dom??
    Det är en sån som är det bara för att det är inne att vara det.
  • Trollet Ludenben
    MickeN1973 skrev 2009-08-09 07:59:34 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-08-09 07:54:34 följande: Det är en sån som är det bara för att det är inne att vara det.
    antingen är man homo eller inte... man är inte något bara för att man vill vara det. Tror du skulle bättra på din bildning lite av att lära känna olika sorters människor. IQ kanske är svårt att göra nåt åt men kunskap om omvärlden kan du bättra på.
  • MickeN1973

Trollet Ludenben skrev 2009-08-09 08:02:46 följande:

antingen är man homo eller inte... man är inte något bara för att man vill vara det. Tror du skulle bättra på din bildning lite av att lära känna olika sorters människor. IQ kanske är svårt att göra nåt åt men kunskap om omvärlden kan du bättra på.
    En äkta bög är en person som står för att han är bög, och inte springer runt och fjantar sig bara för att det är inne att vara homosexuell.

En äkta bög är bög även om det inte är accepterad i samhället han lever i.
  • Trollet Ludenben
    MickeN1973 skrev 2009-08-09 08:16:53 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-08-09 08:02:46 följande: En äkta bög är en person som står för att han är bög, och inte springer runt och fjantar sig bara för att det är inne att vara homosexuell. En äkta bög är bög även om det inte är accepterad i samhället han lever i.
    hahaha vilket resonemang. Vet du, man är den man är. Sexualitet väljer man inte, trodde det var glasklart för alla. De som tycker det är kul att testa gränser, prova att vara det motsatta, provocera mm är väl inte homosexuella eller falska honomsexuella?? Det är väl snarare nån form av identitetskris. Har ens aldrig hört uttycket äkta bög *asg*... inte bland vuxna i alla fall
    Jag är en ÄKTA hetero hahahahaha
  • Clobberella

Varför skulle en bög vilja ha sex med en tjej? Är han bög så tänder han ju på killar.... förstår inte frågan.... i så fall kan väl en heterokille ha sex med en annan kille ifall han inte hittar en tjej.... samma sak ju.

• regnbågspappan

För en "äkta" bög är det ju inte ett skjut i röven som är det intressanta utan personen man skjuter eller blir skjuten av i röven vilket är är man. Så visst skulle man väl kunna knulla en tjej i röven men det skulle ju inte ge mig något.

• linjes
    MickeN1973 skrev 2009-08-09 08:16:53 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-08-09 08:02:46 följande: En äkta bög är en person som står för att han är bög, och inte springer runt och fjantar sig bara för att det är inne att vara homosexuell. En äkta bög är bög även om det inte är accepterad i samhället han lever i.
    Man ska inte komma med antaganden när man inte har en jävla aning om vad man pratar om
  • Anonym (monkan)

går faktiskt i mode att vara bög och flata.lite se mig.....det tycker jag iaf.

Svar på tråden äkta bög