• Hanah

Gratis box med andra barnet

Hur gör man för att få en ny gratisbox med andra barnet?
    Jag menar den från babyproffsen/babyland. Måste man avsluta medlemsskapet med det första barnet först? Vilken internetsida går man in på?
    Från vilken månad kan man hämta boxen?

• Svar på tråden Gratis box med andra barnet
  • Mamalicious

"När jag försöker anmäla mig, får jag besked om att jag redan är anmäld. Jag har tidigare mottagit Baby Box."
    Vi kan ta bort din tidigare anmälan, så att du kan anmäla dig igen. Skicka email till: info@babybox.se

• SilverEmma

Jag har hört att pappan kan anmäla sig & hämta ut en box, vid andra barnet...vet dock inte om det stämmer.

• Mamalicious
    SilverEmma skrev 2009-08-09 09:34:58 följande:
    Jag har hört att pappan kan anmäla sig & hämta ut en box, vid andra barnet...vet dock inte om det stämmer.
    Nope det är en box per hushåll som gäller, man är där med registrerad på sin adress. Men det är lätt ordnat att bli avregistrerad, krävs bara ett mail
  • SilverEmma
    Mamalicious skrev 2009-08-09 09:38:06 följande:
    Nope det är en box per hushåll som gäller, man är där med registrerad på sin adress. Men det är lätt ordnat att bli avregistrerad, krävs bara ett mail
    Ok! Bra att veta! Bäst jag fixar det snart själv...väntar tvåan nu.
  • Malim

Jag fick en babybox att hämta ut nu med andra barnet. Gjorde inget speciellt, fick ett brev hem om att jag kunde hämta den.

• Hanah
    Malim skrev 2009-08-09 13:25:16 följande:
    Jag fick en babybox att hämta ut nu med andra barnet. Gjorde inget speciellt, fick ett brev hem om att jag kunde hämta den.
    Anmälde du första barnet bara, men inte andra? Fick du hem ett brev automatiskt? Hur vet de att du är gravid då, menar du?
  • tosalisa
    SilverEmma skrev 2009-08-09 09:34:58 följande:
    Min man kunde i alla fall. Jag kunde skriva ut en sån kupong på pampers hemsida. Men blev av med lappen. jag ringde till det babyproffsen jag skulle hämta ut min box o hon sa att kom du in så fixar vi det på ngt vis. Pappan skrev in sig(jag har 2 mailadresser, så vi använde den andra). O vipps fick vi boxen i handen. MEN jag blev besviken. FÖrra gången fick man roligare saker tycker jag. Visst fick blöjspannen, men inga leksaker typ bitring osv. Det enda där var, var en napp, o "baby onboard" klistermärke.
  • idisb

dom tar ju ens legitimation och skriver av nu när man hämtar så man inte får hämta men än en. Men jag kunde ändå för krävdes inte med ettan så tog det bara på mitt andra mail. Går ju att pappan hämtar med

• sweetsandra

Vi har bytt adress sen barn nr 1 så mannen min anmälde sig med vår nya adress och sin e-post. Gick fint :) Bra med blöjhink och nappen var söt. Men visst, hade varit kul med någon babyleksak.

Mamma till Vinga 070108 & bebis i magen BF 090820
  • paddanpuff

Du mejlar dit och skriver att du är gravid igen så avreggar de dig så gör du det på nytt igen. Jag gjorde så, har boxarna hemma (väntar tvillingar)

Svar på tråden Gratis box med andra barnet