• Shitzu

bemz har fel mått

Bemz.se ska ha sofföverdrag till Ikea soffor. Fick veta genom kundtjänst att måtten av soffa och överdrag inte stämmer. Va f är det för Ikea soffa de gör överdrag till egentligen??!
    Jag som sett fram emot ett överdrag som får vattentvättas! =(
    (Bra pris oxå)

• Svar på tråden bemz har fel mått
  • Shitzu

Fick nu efter lång stund se att det inte är till rätt soffa.. hmm varför kan inte kundtjänst säga det när man frågar *suck*

• Joico

Förstår ingenting har själv bara bra erfarenhet, snabb leverans, enkel betalning och perfekt passform

• Shitzu
    Joico skrev 2009-08-10 00:02:22 följande:
    Förstår ingenting har själv bara bra erfarenhet, snabb leverans, enkel betalning och perfekt passform
    hehe ok vad bra. det blir nog perfekt om man har rätt soffa och inte läser fel =P Jag ringde dit och bad om att de skulle börja sy upp överdrag till Karlstad 3 sits med FÖRVARING/BÄDDSOFFA.
  • Fille Fjonkan

Vi har Bemz klädslar till våra soffor och är helnöjda. De är lite större än originalklädslarna var. Men jag har inte tvättat dem ännu och antar att de kanske krymper en del när jag gör det.

Jag tyckte det var bekvämt att de var lite större. De var inte lika besvärliga att få på

• Callina
    Fille Fjonkan skrev 2009-08-11 09:49:40 följande:
    Vi har Bemz klädslar till våra soffor och är helnöjda. De är lite större än originalklädslarna var. Men jag har inte tvättat dem ännu och antar att de kanske krymper en del när jag gör det.Jag tyckte det var bekvämt att de var lite större. De var inte lika besvärliga att få på
    Håller med, kändes inte som man skulle ha sönder överdragen när man tog på dom Har köpt överdrag till tre soffor och en fåtölj. Fåtöljen fick marimekkotyg, hur cool som helst
Svar på tråden bemz har fel mått