• SnipSnapSnut

Vilka barnklädesmärken har de på Kosta Outlet?

Ska ev åka förbi Kosta Outlet i september. Jag undrar vilka barnklädesmärken de har? När man går in och kollar står det bara PO.P och J-store. Jag vill handla bebiskläder och hade hoppats på lite mer att välja på....

• Svar på tråden Vilka barnklädesmärken har de på Kosta Outlet?
  • L i n n

Det är nog, tyvärr, bara de som gäller.
    PO.P har jättemycket där

• Fröken Freken

De har jätte mycket POP, speciellt vinterkläder så det är bra att investera om man inte redan har.
    Sedan var det lite andra mer för mig okända märken men jätte fina kläder. Sedan var det lite Polo Sport för lite äldre barn och sedan ett annat märke som är ganska känt men som jag inte kommer ihåg.

Otroligt mycket fina barnkläder och jag kan inte tänka mig att du kommer bli besviken.

Du är din egen lyckas smed
  • SnipSnapSnut

Men...jag tycker PO.P har fått så otroligt mycket fula kläder nu igen. De hade lite roligt ett tag med färgglada kläder...men nu när jag var inne var det ju bara det gamla vanliga blårandiga och rödrandiga till de minsta och sedan massa unisex kläder....som jag inte alls gillade

Men hur är priserna då? Jämfört att handla dem i vanlig butik?

• Fröken Freken
    SnipSnapSnut skrev 2009-08-09 09:55:54 följande:
    Men...jag tycker PO.P har fått så otroligt mycket fula kläder nu igen. De hade lite roligt ett tag med färgglada kläder...men nu när jag var inne var det ju bara det gamla vanliga blårandiga och rödrandiga till de minsta och sedan massa unisex kläder....som jag inte alls gillade Men hur är priserna då? Jämfört att handla dem i vanlig butik?
    Jag gillar mer neutrala färger i barnkläder men tyckte att det fanns mycket färgglatt på Kosta. Beror väl på mycket vad de får in för något. Det finns mycket av säsongens senaste där men också mycket annat som var förra säsongens, iallafall när vi var där för 1 månad sedan.

Priserna är bra, 30-70% billigare och det varierar från plagg till plagg. Dock hittade inte vi något som föll oss i smaken eller som var rätt storlek till dottern men prismässigt tycker jag att många plagg var rena rama fynden.
  • SnipSnapSnut

Ok, men finns det mycket runt storlek 56-68 då?

• Fröken Freken
    SnipSnapSnut skrev 2009-08-09 10:07:37 följande:
    Ok, men finns det mycket runt storlek 56-68 då?
    Ja, jag hittade bara för småttingar eller för äldre barn. Fanns knappt något i storlekarna för en 2-åring. Men det varierar ju beroende på besökarna.
  • Louise2

Min mamma köpte en overall från Armani(!) i storlek 62 för 600 kr när hon var där för några veckor sedan, så jag antar att det finns lite andra märken också.

• Själsö

Såg igår då vi fick ett reklam blad ifrån kosta outlet att dom stänger sista augusti så i september blir nog lite sent :P

• SnipSnapSnut

De stänger ju inte....på hemsidan står ju att de precis fått in höstsakerna. Och på öppettiderna så står det att säsongsöppettider är till den 30/8 och sedan står de vanliga tiderna. Så det är nog öppet

Svar på tråden Vilka barnklädesmärken har de på Kosta Outlet?