• Anonym (Hmm?!)

GROV dildo?!

Vart hittar man en sån? Med vibration?

• Svar på tråden GROV dildo?!
  • Anonym

Aldrig hört talas om google?

• LJ87

gå in på martinshop.se de har alla möjliga sorters sexleksaker så de har med all sannolik het en stor o grov dildo också...

• Anonym (Hmm?!)
    Anonym skrev 2009-08-09 23:23:01 följande:
    Aldrig hört talas om google?
    Har googlat, hittar inget av intresse
  • Anonym (Hmm?!)

puff

• Anonym (Hmm?!)
    Anonym skrev 2009-08-15 21:55:36 följande:
    Hur grov?
    Som en falukorv ungefär..
  • Anonym

Köp en rejäl dildo utan vibrator, och sätt på en lös kukring med vibration! Toppen

• Anonym (Hmm?!)
    Anonym skrev 2009-08-15 21:58:03 följande:
    Köp en rejäl dildo utan vibrator, och sätt på en lös kukring med vibration! Toppen
    Smart! Då blir det i klitorishöjd då va?
  • Anonym
    Anonym (Hmm?!) skrev 2009-08-15 22:08:34 följande:
    Smart! Då blir det i klitorishöjd då va?
    Yepp! Rabbit -de-luxe
  • Anonym (Hmm?!)
    Anonym skrev 2009-08-15 22:14:55 följande:
    Yepp! Rabbit -de-luxe
    Haha! Har hittat en baoutastor dildo, dock utan vibration, men den lär jag ju inte få på en såndär ring på :S

Eller hur pass uttöjbara är dem där ringarna egentligen?
  • Anonym

jag köpte en dildo som heter Marcelo, finns både med och utan vibrator, ser riktig ut, känns riktig och det bästa,,,har sugpropp så du kan fästa den var du vill och bli tagen av Marcelo som är helt underbar, finns till och med i 2 färger, grisblek och utländskt snyggt brun

• Anonym

Anonym (Hmm?!) skrev 2009-08-15 22:19:08 följande:

Här är länken till superdildon www.passionofsweden.se/dildos/xxxl-black
    inte alls lika snygg som min marcelo. min har till och med alla ådror, ser och känns så jävla äkta det kan bli. googla och sök.
  • Anonym (Hmm?!)
    Anonym skrev 2009-08-16 02:06:13 följande:
    Anonym (Hmm?!) skrev 2009-08-15 22:19:08 följande: inte alls lika snygg som min marcelo. min har till och med alla ådror, ser och känns så jävla äkta det kan bli. googla och sök.
    Ja jag vet, allt är kasst på den förutom storleken =/ Är lite skeptiskt till att köpa den faktiskt.. Vill ha med ådror och helst inte svart..
  • Anonym

Anonym (Hmm?!) skrev 2009-08-16 07:45:01 följande:

Ja jag vet, allt är kasst på den förutom storleken =/ Är lite skeptiskt till att köpa den faktiskt.. Vill ha med ådror och helst inte svart..
    googla och skriv in namnet marcelo, då kommer den fram. på såna sidor alltså.
  • Anonym (Hmm?!)
    Anonym skrev 2009-08-18 21:34:19 följande:
    Anonym (Hmm?!) skrev 2009-08-16 07:45:01 följande: googla och skriv in namnet marcelo, då kommer den fram. på såna sidor alltså.
    Den fanns på den sidan jag postade till dig, fast den var mindre än vad jag vill ha
  • Anonym

Anonym (Hmm?!) skrev 2009-08-19 12:29:51 följande:

Den fanns på den sidan jag postade till dig, fast den var mindre än vad jag vill ha
    men är du säker på att den är för liten? jag har nämligen klämt ut flera barn och har upplevt mej själv så stor men när det kommer till denna dildo så kan jag inte "ta mej själv bakifrån" med den, för då är den för stor Men vilka sköna sex stunder man får när man fäster den på väggen och tar sej framifrån, stående, med denna dildo.!
Svar på tråden GROV dildo?!