• Anonym (plupp)

Bajsa ut tampong?

Häromdagen bajsade jag ut en tampong! Ja, alltså den ramlade ju ut från slidan, men den kom ut när jag bajsade. Jag förstår varför det kan hända, men undrar om någon annan varit med om det?

• Svar på tråden Bajsa ut tampong?
  • Anonym

jepp har hänt mig med men även när jag har tränat lyft tunga saker m.m

så därför använder jag binda

tror det har med o göra med att alla muskler o sånt därnere sitter ihop så att säga

• Anonym (slapp??)

För min del gled den ur när jag var på väg från bilen och hem.. helskumt.. kroppen kämpade verkligen med att få ut den.

Inte konstigt att det fortfarande finns bindor på marknaden

• Anonym

Anonym (slapp??) skrev 2009-08-10 00:41:47 följande:

För min del gled den ur när jag var på väg från bilen och hem.. helskumt.. kroppen kämpade verkligen med att få ut den. Inte konstigt att det fortfarande finns bindor på marknaden
    inte är du slapp, tvärtom tror jag. Jag kan inte använda tampong, för mina slidmuskler klämmer ut dem när jag står upp.
  • Anonym (Love)

Givetvis, det händer ju typ alltid när man bajsar och har tampong. Föresten byter ni inte tampong när ni går på toa?

• Anonym

Tar alltid ut tampongen innan jag ska bajsa, annars hade den säkert också ploppat ut.....eller den hade det definitivt

• Anonym (slapp??)
    Anonym skrev 2009-08-10 00:45:09 följande:
    Tar alltid ut tampongen innan jag ska bajsa, annars hade den säkert också ploppat ut.....eller den hade det definitivt
  • Anonym (plupp)

Anonym (Love) skrev 2009-08-10 00:43:39 följande:

Givetvis, det händer ju typ alltid när man bajsar och har tampong. Föresten byter ni inte tampong när ni går på toa?
    Jo, jag brukar ju det (fast det är inte så ofta jag använder tampong iofs), men nu gick jag på den av våra två toaletter där jag inte hade tampongerna, så jag tänkte byta senare. Och så fick jag en ny lärdom ! *s*
Svar på tråden Bajsa ut tampong?