• Lenos

Gravid?

hej! Jag tog ett dagen efter piller två dagar efter jag hade haft oskyddat samlag. nu är min mens 23 dagar sen. jag har alltid regelbunden mens. jag vet att när man tagit dagen efter piller så kan mensen bli sen, men inte 23 dagar väl?

någon som har haft samma besvär?

• Svar på tråden Gravid?
  • Lenos
    gaffsan skrev 2009-08-10 01:30:00 följande:
    Har du gjort G-test ?
    Nej, tänkte göra det imorn
  • gaffsan

Dagen efter piller kan ju röra till hormonerna , men kolla du detta imorgon
    för säkerhets skull . Du kan väl skriva imorgon hur det går ?
    Lycka till

• Lenos
    gaffsan skrev 2009-08-10 01:42:34 följande:
    Dagen efter piller kan ju röra till hormonerna , men kolla du detta imorgon för säkerhets skull . Du kan väl skriva imorgon hur det går ? Lycka till
    okej. ja det kan jag göra :) tack!
  • gaffsan

Hur går det för dig ,Ts Lenos ?

• Lenos

Jag är gravid :/ vet inte hur jag ska göra nu..

• gaffsan
    Lenos skrev 2009-08-12 00:15:03 följande:
    Jag är gravid :/ vet inte hur jag ska göra nu..
    Okey, vad har du för tankar ? Vill du absolut inte ha barn ?
    Om du ska avbryta graviditen och göra abort, bör du ganska omgående ta kontakt
    med Gyn .
  • Lenos

jo jag vill behålla, vill verkligen inte göra abort. men min pojkvän tycker tycker inte vi har råd :(

• gaffsan

Stackars dig ,vilken jobbig sits  {#lang_emotions_cry}  Tänk noga över detta , och prata
    igenom det ordentligt .

• angeni

HEj. såg att du hade tagit dagen efter piller. Själv sitter jag och väntar och väntar på mens.

Fick en blödning ett par dagar efter att jag tagit den tabletten.

Fick du någon blödning efter ett par dagar? För om man ska räkna att den är min mens så ska jag ha mens i helgen. vet inget om detta då jag inte tagit dagen efterpiller förut.

Stackare i det valet du står! Kommer stå i samma val pga tidigare snitt.
    Hoppas det löser sig för dig!

• Lenos
    angeni skrev 2009-08-12 20:02:29 följande:
    HEj. såg att du hade tagit dagen efter piller. Själv sitter jag och väntar och väntar på mens. Fick en blödning ett par dagar efter att jag tagit den tabletten. Fick du någon blödning efter ett par dagar? För om man ska räkna att den är min mens så ska jag ha mens i helgen. vet inget om detta då jag inte tagit dagen efterpiller förut. Stackare i det valet du står! Kommer stå i samma val pga tidigare snitt. Hoppas det löser sig för dig!
    nej jag har inte fått någon blödning, har tagit dagen efter piller några gånger innan och har aldrig fått det då heller.
Svar på tråden Gravid?