Kaninöron från Liseberg???
Min flicka fick ett par öron när vi var där på semestern. Nu har hon olyckligtvis lyckats att bryta av dem. Är det någon som vet om man kan köpa nya någonstans utan att behöva gå in på Liseberg igen?
Min flicka fick ett par öron när vi var där på semestern. Nu har hon olyckligtvis lyckats att bryta av dem. Är det någon som vet om man kan köpa nya någonstans utan att behöva gå in på Liseberg igen?
Nej ingen aning men kan du inte maila till dom o höra om de kan skicka ett par öron till er.
Min dotter har sådana öron i både grönt rosa o vitt. Hon älskar dom.
Jo, det kan jag ju göra. Annars får hon vänta tills vi åker dit i jul... Få väl försöka laga de andra, men det håller väl bara en kvart!!
vet någon hur mycket kaninöron kostar på liseberg?Jag skulle gärna vilja veta för jag ska köpa ett par till mitt barn när jag är där men vill veta hur mycket dom kostar så jag har råd?
MVH//en som gärna vill veta...
OBS! jag vill gärna veta vad det finns för färger också
Har sett dom vanliga gröna men också rosa och röda, det finns säkert fler.
Gissningsvis kostar dom 20-25 kr.
Var på femkamp med jobbet och då fanns det en biljett i häftet som var värd 35 kr som man kunde handla vad man ville för. Flera stycken köpte kaninöron + en liten sak till så under 35 kostar det i alla fall.