När kan det vara lämpligt att ta fina gravidbilder?
När kan det vara lämpligt att ta fina gravidbilder? När är man som finast med magen?
När kan det vara lämpligt att ta fina gravidbilder? När är man som finast med magen?
i v36 står magen som högst innan den börjar sjunka dom brukar säga att då ska man passa på med kort..
det är ju så olika hur stor mage man får och hur snabbt. jag hade gjort det någon gång strax innan bf när man (jag) börjar se gravid ut på riktigt.
Tycker dom flesta är till sin fördel sista vekorna i sjunde månaden. Magen är stor och rund och allt annat har hyfsat normala proportioner. Senare blir man lätt svullen i ansiktet och på andra ställen.
Nån gång mellan v. 25-30 kanske?
Såg att ni andra tycker senare, men jag tydker magarna är finare när dom är lite nättare men ändå syns tydligt.
Jag ska ta kort i morgon. går då in i v.26 har en rund och fin liten mage
Hade kunnat vänta några veckor till men min man ska få det i bröllopspresent, så jag var tvungen att göra det nu. Men det syns garanterat att jag är gravid iaf
Tittade tillbaks i mitt eget galleri och såg att jag knappt hade nån mage att tala om i v. 28 så det är ju beroende på hur man växer. Men runt v.29- 30 borde vara idealiskt kanske?
Kolla annars allmänna galleriet. Där tycker jag magarna är finast 28-32 sen veckorna efter det blir jag lite rädd hehe.
Jag tog mina i v 30. det var perfekt tycker jag. Var inte så svullen, var ganska rörlig med tanke på alla olika positioner man var i (sittandes, liggandes etc) Sen var magen ändå stor och fin då
Det vet du nog bäst själv om någon! Jag har tagit lite bilder då och då under hela graviditeten, roligast är nu i slutet tycker jag
Jag har ej varit gravid men det känns som att jag kommer vara väldigt uppsvullen när det väl är dags. Haha.. att kilona syns i ansiktet, rumpan, låren o armarna o inte bara lägger sig på magen.. Visst, alla gravida kvinnor (oavsett hur långt gången man är) är ju vackra såklart! Men jag skulle nog vilja ta två olika slags gravidfoton.. ett då magen syns och är rund men ändå rätt så nätt (runt vecka 20-23?) och sen gravidfoton då jag är stooor men inte överjäst ;) (vecka 30-35?).. får se om mina kalkyleringar stämmer när det väl är dags, hehe..