• Karisma

Korsord i aftonbladets krysstidning???

Tänkte bara höra om det finns nga korsords älskare här på Fl...Eller bara ngn som brukar lösa korsord ngn gång då och då..

Är lite nyfiken vilket korsord eller korsordskonstruktör som är eran favorit i aftonbladets kryss tidning..???

Varför jag frågar är för att jag har en släkting som gör korsord i bland annat afonbladets kryss tidning...Är bara nyfiken...Kanske är det just dennes kryss ni gillar...

Hoppas ngn vill svara....

Kram K.

• Svar på tråden Korsord i aftonbladets krysstidning???
  • djmugg

Brukar lösa mycket korsord, men oftast Expressen. Tycker Aftonbladet är lite svårare

• Karisma

djmugg-->Tack för ditt svar.

Så om de var lättare på aftonbladet så skulle du lösa dem. Eller?? Vilka teman tycker du skulle vara roligast att om korsordet hade??

Om du orkar svara...Kram K.

• djmugg

Jo, det skulle jag nog kunne göra. Jag skulle tycka det var roligt om det kanske var filmtema, djurtema eller naturtema på korsorden. Det är ju aldrig direkt nåt tema på de korsord som finns, och det hade ju varit mycket roligare om det var det. Mer lite som frågesprt i korsordet eller vad man ska säga

• Karisma

Puffar en gång till.....

Tack djmugg för ditt svar....Vet att min släkting har haft tema om kändisar..Men har kanske slutat m det....

Inga fler som löser korsord....Kram K....

Svar på tråden Korsord i aftonbladets krysstidning???