• fåfängan56

Tips på vart jag kan resa ensam i oktober?! Gruppresa??

Jag har en vecka ledigt i mitten på oktober och vill gärna ha tips på vart jag kan resa. Ska resa ensam. Gärna någon form av gruppresa eller liknande. Är 30 år. Kan vara inrikes eller utrikes, ev någon sorts aktivitetsresa eller liknande. Tips tack??!?!

• Svar på tråden Tips på vart jag kan resa ensam i oktober?! Gruppresa??
  • mm m

Vad är du intresserad av?
    ridning
    golf
    storstad,

• fåfängan56

mm m skrev 2009-08-12 10:30:45 följande:

Vad är du intresserad av? ridning golf storstad,
    storstad, tennis, lättare vandring, kultur, vad som utom ridning!
  • mm m

ok sorry, chansade bara lite..

www.greenways.se har resor golf, (ridning) osv där man kan välja att utesluta ex ridningen och bara ta de andra delarna. tror man kan välja till spa osv.

Ett litet svenskt företag har resor till bla kina (tror det var japan också) där man kan boka i utflyktspaket då är man tillsammans i en grupp de dagarna (beroende på vilket paket man väljer)

Våran lokala tidning har rese erbjudanden i roem av gruppresor, vet inte om ni har det (ganska dyra dock)

• mm m

ska fundera lite till så kanske jag kommer på något mer..

funderar på att åka iväg själv jag också,

• mm m

bussresor brukar bli som grppresor eller det kanske är gruppresor.

västanhedetrafik
    tobbesresor
    petterssonsbuss

finns något som heter ölvemarks eller liknande som brkar annonser aom det

• fåfängan56

Aha kul, tackar för tipsen, ska kolla dem! Funderar också på UCPA, någon fransk organisation som arrangerar resor. Ngn som testat dem?

• mm m

hittade temaresor.se nu där finns olika att välja mellan. Kollade inte om det fanns grupprsor men finns tema och aktivitetsresor kanske kan vara en början.

Kolla island också, om det är ett alternativ har för mig att de har gruppresor, googla kommer inte ihåg vilket företag det är.

Har inte hörttalas om UCPA vart går deras resor?

Svar på tråden Tips på vart jag kan resa ensam i oktober?! Gruppresa??