• Anonym

hur göra intimrakning?

Hej
    Jag skulle vilja överraska maken med en liten intimrakning, vilket är något jag aldrig gjort förut. Är dock väldigt osäker på hur jag vill göra, eftersom jag är rädd för att få svamp. Jag är därför säker på att jag inte vill slätraka, det tror jag inte jag skulle fixa, men ansa och sen piffa till det lite. Hjälp mig, ge mig lite tips! Hur långt är lagom när man ansar, och var är det bra att ändå prova vara slät? Hur formar man bra?

• Svar på tråden hur göra intimrakning?
  • Anonym (slät ibland)

Jag brukar trimma allt rätt kort med mannens skäggtrimmer (han gillar att få veta det efteråt, så kan han tänka på det när han använder den nästa gång ). Sen vaxar jag bikinilinjen i rätt form (köpte vax på Ullard sist - funkar fint) - ganska rejält och avslutar med att raka runt blygdläppar och resten. Brukar inte lyckas så bra runt anus, så det får vara.

Jag har annars provat att vaxa hollywood eller brasilianskt - det kan man kanske unna sig ibland. Min "snippfrisör" sa till mig att det är bättre att gå och vaxa först om man inte rakat tidigare. Det blir hårdare strån om man rakat bland annat. Så har man tänkt prova vaxning, gör det innan du provar rakningen.

Svar på tråden hur göra intimrakning?