• päron

Doseringsburk??

Finns det ngn plastburk som man kan mäta upp ersättningspulver i och sen bara hälla i flaskan? Jag tyckde jag såg en mamma som hade en liten burk på stan men det kanske inte var någon speciell burk? Såg iallafall smidigt ut.

Någon som vet?

• Svar på tråden Doseringsburk??
  • Lola Jämtland

Det finns säkert speciella med tanke på allt onödigt som finns...

Själv använde jag mig att små burkar från Tupperware.

• Lola Jämtland

mig AV ska det vara

• Vilmas Mamma

Kanske finns på barnens hus eller kanske tupperware??

• päron

Misstänkte tupperware.... men det kan man inte köpa i affärer va?

• vivianne

Jag har en kompis som har en sådan till välling. Hennes har tre fack och hon säger att det är ett av de bästa köp de gjort! Kolla babybutikerna.

• Niny

Här i malmö finns den på coop forum

• päron

Jag ska kolla på nätet nu

• abris

jag köpte en sån burk idag
    finns tre fack i den, så man kan alltså göra iordning tre mål
    sen är det ett lock med ett litet hål, så då öppnar man bara det lilla locket till hålet och häller över pulvret till plaskan, inget palt och inget spill

köpte den på barnens hus, men borde finnas i andra barn affärer oxå, är en bambino och kostade 40 kronor.

• Katrin

Sån har jag med.. Jättesmidig. Köpte den i våran ica butik.. Borde finnas i de flesta affärer skulle jag tro.. Väldigt praktiskt när man är ute

• Shedevil

Jag har en! Den är från bambino och har tre fack. Finns i blått och rosa (originellt va )
    Jag tycker min är toppen när man ska bort ett dygn eller så. När Viggo åt ersättning var det jätte bra på dagarna. Kostar typ 40 spänn och finns i livsmedelsbutik, säkrast att hittadem på de lite större butikerna.
    Lycka till!

• päron

Tack, den verkar finnas i större butiker Då ska jag kika i helgen, fanns på en barnbutik här i stan men kostade 89:- går att hitta för halvapriset alltså!

Svar på tråden Doseringsburk??