• Diorlover

Någon som har liggdelen i läder/skinn från Emmaljunga?

Såg den vita och tyckte den både var snygg och praktiskt, men vill ha den i svart då den är lite mer rockig, men hur är materialtet och går den att tvätta lätt osv?

• Svar på tråden Någon som har liggdelen i läder/skinn från Emmaljunga?
  • flowerLowa

ja hade city korgen i white croc, SUVERÄN!!!

jag rekommenderar alla att köpa i skinn imitationen då det är så enkelt att hålla rent! bara torka med fuktig trasa + lite såpa om det är väldigt smutsigt...

(¯`°?.¸♥ ~Älskade AGATON 2009-01-20~♥¸.?°´¯)
  • flowerLowa

har bild i mitt galleri under fliken "barnvagnar"

• Diorlover

Vart har du köpt handvärmaren?

• Zelmilainen

hur blir det på sommaren om det är varmt? blir det inte svettigt eller så för barnet?

Vill ha bebis nuuu!!!
  • flowerLowa
    Zelmilainen skrev 2009-08-13 17:13:00 följande:
    hur blir det på sommaren om det är varmt? blir det inte svettigt eller så för barnet?
    inte i liggkorgen, det är som vilken korg som helst..

handvärmaren kallad "ice bear" köpte jag på babyproffsen, ca 300:- det är teutonias... PERFEKT på vintern!
  • Diorlover

vad smart måste köpa sån till vintern skit bra när an går till dagis ju.

• Zelmilainen
    flowerLowa skrev 2009-08-13 21:13:37 följande:
    inte i liggkorgen, det är som vilken korg som helst.. handvärmaren kallad "ice bear" köpte jag på babyproffsen, ca 300:- det är teutonias... PERFEKT på vintern!
    jag tänkte mer på sittdelen, men såg efter att jag frågat det att tråden handlade om liggdelen, hehe.
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • flowerLowa
    Zelmilainen skrev 2009-08-13 21:24:46 följande:
    jag tänkte mer på sittdelen, men såg efter att jag frågat det att tråden handlade om liggdelen, hehe.
    hihi, tänkte väl..

jo i sittdelen kan det nog bli "klibbigt" men det löser man ju enkelt med en sittdyna eller en fårskinnsfäll...
    Diorlover skrev 2009-08-13 21:17:54 följande:
    vad smart måste köpa sån till vintern skit bra när an går till dagis ju.
    ja den är underbar!!
  • Diorlover

vill bara ha den i liggdel, sittdel köper vi nog senare, den vi har idag har gått sönder :( hittar inte garantin.. typiskt..

• Zelmilainen
    flowerLowa skrev 2009-08-14 15:16:06 följande:
    hihi, tänkte väl.. jo i sittdelen kan det nog bli "klibbigt" men det löser man ju enkelt med en sittdyna eller en fårskinnsfäll... ja den är underbar!!
    det verkar praktiskt med skinnet, att torka av... du har inte varit med om att det spruckit för att det blivit torrt eller så.
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • flowerLowa
    Zelmilainen skrev 2009-08-14 17:34:21 följande:
    det verkar praktiskt med skinnet, att torka av... du har inte varit med om att det spruckit för att det blivit torrt eller så.
    använde bara vår city korg i ca 4 mån och under den tiden har jag absolut intemärkt nånting att anmärka på... den är som ny fortfarande... fick 1500:- för den via blocket... ska man ha unde rlängre tid, eller köper begagnat så går det säkerligen att behandla på något vis med något att smörja in utsatta delar i...

jag rekommenderar den till alla!!
  • Zelmilainen
    flowerLowa skrev 2009-08-14 17:38:24 följande:
    använde bara vår city korg i ca 4 mån och under den tiden har jag absolut intemärkt nånting att anmärka på... den är som ny fortfarande... fick 1500:- för den via blocket... ska man ha unde rlängre tid, eller köper begagnat så går det säkerligen att behandla på något vis med något att smörja in utsatta delar i... jag rekommenderar den till alla!!
    ok, tack =)
    Vill ha bebis nuuu!!!
Svar på tråden Någon som har liggdelen i läder/skinn från Emmaljunga?