• Destination Unknown

trött bebis?

min bebis är 3 månader och har varit lite tröttare än vanligt.. ingen feber och han skriker om det är ngt han vill.. bara lite mer trött helt enkelt, brukar dem bli mer trötta när dom utvecklas kanske? annars är han väl helt enkelt bara trött som man själv är vissa dagar, kan jag tänka mig?

Någon som vet?

• Svar på tråden trött bebis?
  • oturs bruden

Min lille sötnos är tre och en halv månad nu och jag tycker inte han gör annat än sover.

• luckyme83

jag håller med..sover äter och bajsar gör min bebbe som blir 4 månader den 26 augusti..

• Destination Unknown

hmm.. det gör inte min bebis... han vilar endas 1 h på förmiddagen & 1 h på eftermiddagen i vanliga fall.. men då kanske han har blivit normal *skämt o sido*.
    han har haft två diarrér idag, men han får ju laktulos varje morgon 4ml så magen kanske bara säger ifrån att vi ska sänka den nu, att magen börjar bli Okej igen ?

Det är en hel vetenskap att ha barn :D

(Men nu ligger han under babygymmet o sprattlar o pratar och skrattar för fullt, så han mår ju inte dåligt!)

• 3 barns mor

kan ju vara värmen också

• Destination Unknown

men vi har inte haft det varmt idag..

• Catasita81

Hej!
    Prova o ge lite vatten, kanske det hjälper, det brukar hjälpa Oscar när jag tycker han "är tröttare än vanligt"..

• Purlan

Vi är ju tröttare än vanligt ibland så det borde ju barnen kunna vara med...

• Destination Unknown

så sant så som sistnämnd skrev.. så länge dom inte har hosta, feber eller är förkylda så är det väl bara vanlig trötthet antar jag.. ?

• Purlan

Ja, håller det i sig får man kanske kolla det, men lille har också dagar då han sover mycket. Kan ju vara nån utvecklingsfasgrej också.

Svar på tråden trött bebis?