• Heureka

Jag vill pimpa min barnvagn!!!

Har inte BF förrän 11/1 men idag inhandlades första saken till Kotten, den joggingvagn. Kanske inte det första man tänker på, men jag vill ha en sån och tycker jag gjorde en bra affär.

Men nu måste den pimpas. Vill ha en flaskhållare, en dyna i vagnen. Var kan man hitta sånt, och finns det något annat jag MÅSTE ha

Min graviditet, min mage - jag tänker puta och njuta. BF 11/1-10
  • Svar på tråden Jag vill pimpa min barnvagn!!!
  • viseversa

Finns små glaskristaller som man kan stryka fast på tyget. Om inte det är att pimpa så vet jag inte vad annars det finns för pimp grejer. Jag har tex en bild på min dotters pimpade nappar i mitt galleri som jag använt såna kristaller på.

• viseversa
    AnnaT skrev 2009-08-11 21:03:15 följande:
    vart köper man sånna?
    pysseläffärer,vissa tygäffärer. Supercoola och lätta att stryka på. Sen kan man ju limma fast dom på andra saker med som jag har gjort! =). jag bor i sthlm och har köot mina på panduro. Vet inte var du bor. men man kan säkert köpa på nätet också!
  • maximum

det beror ju på hur du vill ha den pimpad. jag hade biltärningar som vagnsleksak och en liten t-shirt som eg är till för backspegeln där det står "nide a ride home?"
    man kan köpa en rattmuff och klippa av den så den blir lång och sen klä vagnshandtaget i den.
    Lagerhaus har massa småpryttlar.

• Heureka

Någon som vet var man hittar billiga flaskhållare som sitter stadigt?

Min graviditet, min mage - jag tänker puta och njuta. BF 11/1-10
Svar på tråden Jag vill pimpa min barnvagn!!!