• Waersta

Maskerad med Italien tema!?

Vi är bjudna på fest med italien tema. Grymt! Men vad tusan ska man klä på sig?

• Svar på tråden Maskerad med Italien tema!?
  • mittenavapril

maffia; gangster bärandes på en fiollåda
    Fotbollsspelare, pizzabagare.....

• Lilly mama

Vira in dig i ett lakan och ha ett toga party! Kanske känns grekiskt men romarna var rätt duktiga på att härmas. Annars kan du väl gå som Diana, månens och jaktens gudinna. Pilbåge kan vara bra i sånt fall. Det finns fler gudinnor också. Eller klä ut dig till en av katterna i Colloseum. Eller en glass om du känner dig riktig påhittig.

• Waersta
    Jag tänkte mig nog snarare att matcha mannen som antagligen vill vara maffia boss eller liknande.. en riktig diva från 1930 talet typ.. men det är ju skitsvårt!!

Jag uppskattar din kreativitet!

Lilly mama skrev 2009-08-12 09:45:07 följande:
    Vira in dig i ett lakan och ha ett toga party! Kanske känns grekiskt men romarna var rätt duktiga på att härmas. Annars kan du väl gå som Diana, månens och jaktens gudinna. Pilbåge kan vara bra i sånt fall. Det finns fler gudinnor också. Eller klä ut dig till en av katterna i Colloseum. Eller en glass om du känner dig riktig påhittig.
  • mittenavapril

Du har ju Sophia Loren och Gina Lollobrigida. Två stora, även Silvana Mangano född på 1930-talet..... eller nån nunna kanske
    Kolla i Gudfadern hur kvinnorna ser ut

• mittenavapril

hmmm, hmmm nu finns det ju kvinliga fotbollsspelar, pizzabagare och gangsters.....

• Waersta

Tack så hemskt mycket för tipsen!!

http://chatiri_jipss.webobo.com/journal/5/2/0/9/journal_520953.jpg

Kan det vara något?

mittenavapril skrev 2009-08-12 11:59:05 följande:
    Du har ju Sophia Loren och Gina Lollobrigida. Två stora, även Silvana Mangano född på 1930-talet..... eller nån nunna kanske Kolla i Gudfadern hur kvinnorna ser ut
  • mittenavapril

Abslout! Det skall vara en räv runt halsen Helt klart!

• Waersta

Vet inte om jag får tag på en räv.. men en päls borde inte vara så svårt.. och eftersom vi ska vara ute behöver jag inte bekymra mig om vad jag har under ju.. håret borde gå att fixa så där med.

*klurar*

mittenavapril skrev 2009-08-12 12:15:11 följande:
    Abslout! Det skall vara en räv runt halsen Helt klart!
  • M C

Vad sägs att gå som en av Paolos tias/mostrar?

• Waersta

*googlar*

M C skrev 2009-08-12 12:17:41 följande:

• Waersta

M C skrev 2009-08-12 12:17:41 följande:

Hittar inget.. vad är det för nåt.. *känner mig mer blond än i vanliga fall*
Svar på tråden Maskerad med Italien tema!?